Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Jak wykorzystać media społecznościowe i nowoczesne technologie do promocji biznesu?

Media społecznościowe
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Media społecznościowe, jeśli są wykorzystywane w profesjonalny i umiejętny sposób, mogą stać się świetnym narzędziem do promocji biznesu. Sprawdź, jak wykorzystać platformy social media i najnowsze zdobycze technologii, takie jak platforma chat-commerce, by rozwijać swoją działalność i zwiększać zyski!

Chat-commerce to innowacyjne narzędzie stworzone przez Gizmi, ułatwiające sprzedaż produktów dostępnych w Internecie. Dzięki nowoczesnej platformie chat-commerce Gizmi transakcja kupna-sprzedaży staje się szybka, prosta i wygodna. Klienci nie muszą przechodzić na osobną stronę sklepu i zakładać tam konta, ponieważ sprzedaż odbywa się w okienku Messengera. Z kolei sprzedający nie muszą płacić za utrzymanie domeny czy hostingu, co jest znamienne dla każdego indywidualnego sklepu internetowego. Dowiedz się więcej na ten temat, by zwiększyć szansę na wyższe zarobki z działalności prowadzonej w sieci! 

Wydarzenie na Facebooku a promocja eventu

Jeśli masz fanpage, to koniecznie dowiedz się, jak utworzyć wydarzenie na Facebooku! To opcja, dzięki której można poinformować wielu użytkowników o internetowym lub odbywającym się stacjonarnie evencie. Mogą to być dowolne zdarzenia: od premiery książki czy filmu do wykładu w ramach kursu internetowego. Wydarzenie na Facebooku pozwala dotrzeć do nowych, potencjalnych odbiorców i poszerzyć grono uczestników. Osoby zainteresowane wydarzeniem mogą nie tylko kliknąć, że wezmą w nim udział, ale także udostępnić je na swojej osi czasu, dzięki czemu ich znajomi widzą je i mogą sami do niego dołączyć. Warto zatem zastosować tę opcję we własnej strategii promocyjnej. Oprócz łatwiejszego promowania wydarzenia możesz też w szybki sposób informować odbiorców o wszelkich zmianach i aktualizacjach.

Jak ankiety na Facebooku mogą pomóc w prowadzeniu biznesu?

Pozornie ankiety na Facebooku mogą wydawać się czasochłonnym lub zbyt prostym sposobem na promowanie własnej działalności. Być może też nie masz pomysłu na to, w jaki sposób można je wykorzystać w swoim biznesie. Warto zaznaczyć, że świetnie przydają się one w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy w oczach odbiorców. Pozwalają bowiem bezpośrednio uczestniczyć obserwującym w działaniu fanpage’a. Nawet jeśli jest to pytanie w stylu „który kolor wolisz?”, to i tak wzięcie udziału w akcji organizowanej przez daną markę może wpłynąć pozytywnie na postrzeganie przedsiębiorstwa. Opcje w ankiecie powinny być zawsze napisane w jasny sposób, a zadane pytanie musi być konkretne, by nie pozostawiało wątpliwości i miejsca na domysły.

Jak zdobyć followersów na Instagramie i zwiększyć popularność marki?

Na Instagramie już dawno przestały pojawiać się wyłącznie zdjęcia jedzenia czy aktualizacje z życia użytkowników. Obecnie to platforma służąca także celom edukacyjnym czy komercyjnym. Sprzedawanie i promowanie produktów przez Instagrama jest dziś niezwykle popularne. Warto zatem poświęcić nieco czasu i poznać sposoby na to, jak zdobyć followersów na Instagramie. Aby zdobyć wierną grupę odbiorców na Insta, pilnuj harmonogramu publikowania treści, ponieważ nieregularne i rzadkie aktualizowanie postów czy stories nie zachęci do obserwowania twojego profilu. Angażuj się też w odpowiadanie na pytania, by być na bieżąco z tym, co piszą użytkownicy.

Czy sprzedaż subskrypcyjna może poprawić wyniki sprzedażowe?

Sprzedaż subskrypcyjna opiera się na oferowaniu usług lub towarów w zamian za cykliczne opłaty. Inaczej mówiąc, klient decyduje się na to, by płacić abonament, a w zamian za to w regularnych odstępach czasu otrzymuje produkt bądź usługę. Obecnie subskrypcja może obejmować wiele rodzajów towarów. Mogą to być artykuły, materiały do słuchania, takie jak podcasty, filmy, seriale, ale także kosmetyki czy posiłki. Popularna dziś dieta pudełkowa to jeden ze znamiennych przykładów sprzedaży subskrypcyjnej. Warto pomyśleć o takiej opcji sprzedaży produktów bądź usług, bowiem może ona zapewnić większą przewidywalność dochodów!

Media społecznościowe i nowoczesne rozwiązania sprzedażowe to dziś podstawa biznesu. Odpowiednio użytkowane mogą znacząco zwiększyć zyski z prowadzonej działalności.