Trudno sobie wyobrazić miejską przestrzeń bez rozświetlonych witryn sklepów czy blasku kolorowych neonów. Reklama zewnętrzna znana pod nazwą „outdoor advertising” jest obecnie bardzo popularną formą marketingu. Podświetlane kasetony i szyldy reklamowe można zazwyczaj spotkać w pobliżu ruchliwych ulic, galerii handlowych lub na stacjach benzynowych. Sprawdzamy, jakie formy reklamy zewnętrznej cieszą się największym zainteresowaniem. Zapraszamy do zapoznania się z kluczowymi informacjami!
To jedna z najstarszych form promocji i łatwy sposób na to, by dotrzeć do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Czym jest reklama zewnętrzna? Definicja jasno określa, że to treść marketingowa umieszczana na nośniku reklamowym, który znajduje się poza miejscem zamieszkania konsumenta. Niewątpliwym atutem „outdoor advertising” jest długofalowy sposób oddziaływania na odbiorcę. Promowane treści na długo zapadają w pamięci konsumenta.
Do pozostałych zalet reklamy outdorowej należy atrakcyjna forma przekazu, bieżący kontakt z konsumentem czy niski koszt wypromowania danej marki czy usługi. Nośniki reklamowe umieszczane są w wielu różnych punktach przestrzeni miejskiej, a ich widoczność można zwiększyć przy pomocy dodatkowego oświetlenia. Obecnie producenci reklam zewnętrznych wykorzystują nowoczesne techniki świetlne. Wśród popularnych rozwiązań znajduje się instalacja energooszczędnych modułów LED.
Na szczególne wyróżnienie zasługują nośniki typu infoscreen, które są widoczne zwłaszcza po zmroku. Kolorowe ekrany telewizyjne cieszą się dużym powodzeniem szczególnie wśród osób, którym zależy na promowaniu produktów lub usług skierowanych do energicznie żyjącej grupy ludzi. Wyjątkowe walory estetyczne prezentują także neony oraz świetlne kasetony reklamowe. Spośród najbardziej rozpoznawalnych form „outdoor advertising” warto też wymienić billboardy i citylighty. Większość powyższych reklam zewnętrzych może dla nas wykonać DRW Studio.
Oferta jest na tyle szeroka, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie! Na polskim rynku dostępne są bardzo interesujące formy nośników reklamowych. Zdecydowanie największy zasięg ma reklama zewnętrzna. Rodzaje najczęściej spotykane w przestrzeni miejskiej to kasetony, szyldy oraz infoscreeny, które bazują na wysokiej rozdzielczości wyświetlanych obrazów. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się różnego typu świetlne reklamy zewnętrzne wykonane z dibondu oraz pleksi. Najczęściej montowane są w pobliżu mniejszych lub większych obiektów handlowych i biurowych.
© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone
Home | O nas | Reklama | Polityka prywatności | Kontakt