© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Druk katalogów reklamowych – co warto wiedzieć?

katalog reklamowy
 |  Artykuł partnera  |  Reklama i marketing

Katalog reklamowy to wizytówka firmy i ważny element promocji oraz sprzedaży. Aby jak najlepiej zaprezentować swoje produkty, należy postawić na wysoką jakość wydruku. Co warto wiedzieć o druku katalogów reklamowych?

Drukowanie katalogów reklamowych to ważny element promocji firmy, pozwalający przedstawić produkty lub usługi w atrakcyjny sposób. Aby osiągnąć oczekiwany efekt, konieczny jest nie tylko profesjonalny projekt graficzny, ale też wysoka jakość wydruku i dobrze dobrane surowce oraz uszlachetnienia. W drukarni elanders.pl możemy liczyć na nowoczesne rozwiązania w zakresie druku i wykończenia publikacji. Co warto wiedzieć, decydując się na wydruk katalogu?

Druk katalogów reklamowych – co warto wiedzieć?

Decydując się na wydruk gotowego katalogu, warto wiedzieć, jaka technologia wydruku sprawdzi się w danej sytuacji.  Druk cyfrowy możesz wybrać, jeśli drukujesz mały nakład, zależy Ci na szybkiej realizacji i personalizacji. Druk offsetowy sprawdzi się w przypadku średnich i dużych nakładów tego samego wzoru, gdy nie potrzebujesz personalizacji i zależy Ci na niskiej cenie. Druk offsetowy jest najpopularniejszą techniką druku i wyróżnia dwie technologie:

  • Druk arkuszowy – umożliwia druk katalogu na zróżnicowanej grubości papierów. Dobrze sprawdza się przy niższych nakładach. Arkuszowy druk katalogów stosuje się m.in. w przypadku prestiżowych katalogów, gdzie wybiera się papiery o wyższej gramaturze lub uszlachetnienia w środku.
  • Druk rolowy – jest najbardziej opłacalną metodą druku w przypadku średnich i wysokich nakładów. W zależności od wybranej technologii nadaje się zarówno do druków eleganckich, jak i różnego rodzaju gazetek, czy broszur.

Druk katalogów dla firm – katalogi szyte i klejone


Decydując się na druk broszur i katalogów, możemy postawić na klejone lub szyte katalogi reklamowe. Katalogi klejone, nazywane też książkowymi, przeznaczone są do wielostronicowych publikacji (ilość stron min. 48). Mogą mieć różne formaty, grubość grzbietu i rodzaje okładki. Z kolei katalogi szyte, inaczej zeszytowe, sprawdzają się w przypadku druku materiałów, które mają od kilku do kilkudziesięciu stron. Druk katalogów szytych daje duże możliwości personalizacji, więc można dopasować je do każdej branży. Takie katalogi wygodnie się przegląda, dzięki czemu często są one wybierane do druku broszur informacyjnych, czy instrukcji. Można je drukować w różnych formatach i rozmiarach, zarówno w pionie, jak i w poziomie. To wszystko sprawia, że należą do najchętniej wybieranych materiałów reklamowych.

BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry