Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Agencja hostess – czym kierować się przy wyborze?

Agencja hostess
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Obecnie coraz bardziej popularne stają się usługi hostess i hostów. Zatrudnienie takich osób może być bardzo pomocne w przypadku wprowadzenia marki w galeriach handlowych, salonach usługowych, a także na rozmaitych eventach, targach i innych wydarzeniach branżowych. Dowiedz się, jak wybrać odpowiednią firmę oferującą tego rodzaju usługi.

Dlaczego wybór odpowiedniej agencji jest tak ważny?

Agencja hostess oferuje usługi osób, które regularnie biorą udział w rozmaitych wydarzeniach i eventach. Wybór odpowiedniej firmy jest tak ważny, ponieważ to agencja odpowiada za to, czy hostessy pojawią się na wydarzeniu w imieniu danej marki, w jaki sposób wykonają swoją pracę, a także czy będą miały odpowiednią wiedzę na temat usług lub produktów marki, którą reprezentują.

Wybór profesjonalnych hostess jest tak istotny, ponieważ to one reprezentują markę na zewnątrz. Mają zachęcać potencjalnych klientów do zainteresowania się produktem lub usługą oraz budować pozytywny wizerunek marki. Jeśli więc chcesz skorzystać z takiej możliwości marketingowej, zdecyduj się na usługi hostessy Warszawa to doskonałe miejsce na poszukiwanie odpowiedniej agencji hostess, ponieważ jest największą aglomeracją w Polsce.

Rozległość bazy hostess i modelek

Agencja hostess powinna mieć dość dobrze rozbudowaną bazę hostess, hostów i modelek, a także portfolio eventów, które miała już okazję obsłużyć. Osoby zrzeszone w agencjach zwykle są również dodatkowo np. animatorkami. Zależnie od agencji, usługi mogą być świadczone na terenie danego miasta lub kraju, a także poza jego granicami. Jeśli istnieje możliwość wybrania konkretnych osób do zadania reprezentowania własnej marki, tym lepiej. Zazwyczaj nie sprawia problemów prośba o znalezienie osób o nietypowym, charakterystycznym wyglądzie, określonym wzroście, kolorze włosów i karnacji.

Zakres obowiązków hostess i hostów

W zakres obowiązków hostess i hostów zazwyczaj wchodzi:

  • witanie gości,
  • rozdawanie folderów, upominków i próbek produktów,
  • udzielanie informacji,
  • aktywne zachęcanie do skorzystania z usługi.

Do agencji hostess można zgłosić się także kiedy istnieje potrzeba znalezienia modelki np. na pokaz fryzjerski, kosmetyczny lub event tatuażowy. Hostessy mogą prezentować również dany produkt lub uczestniczyć w wydarzeniu od strony techniczno-organizacyjnej.

Umowa i szczegóły związane z wynajmem hostess

Wybierając agencję hostess, warto zwrócić uwagę na to, czy zawiera ona umowy ze swoimi pracownikami. Coraz bardziej popularną praktyką staje się podnajmowanie hostess na jedno wydarzenie i niesporządzanie z nimi umów. Wówczas właściwie nie można mieć pewności, czy hostessa lub host stawią się w określonym terminie na wydarzenie. Umowa określa zakres obowiązków hosta i hostessy. Dzięki temu rola np. animatorki na danym wydarzeniu jest jasna dla obu stron. Przed zawarciem umowy z agencją, warto ustalić wszystkie szczegóły związane z transportem hostess, wyżywieniem oraz noclegiem, a także strojami.