© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Szary papier do pakowania – idealne rozwiązanie dla firm

szary papier do pakowania
 |  Artykuł partnera  |  Zakupy i sklepy

Dziś coraz więcej osób chce zadbać o stan środowiska naturalnego. Nawet drobne zmiany mogą przynieść zadowalające efekty. Do popularnych rozwiązań należy rezygnacja z toreb foliowych na rzecz szarego papieru do pakowania.

Ekologiczny papier pakowy

Papier do pakowania to rozwiązanie, które cieszy się coraz większą popularnością. Taki papier sprawdzi się nie tylko w sklepach, ale i biurach, warsztatach, a coraz częściej można go znaleźć także w domach prywatnych. Ogromną zaletą takiego papieru jest to, że stanowi on rozwiązanie ekologiczne. Podobnie jak standardowe reklamówki z folii, służy do pakowania różnych przedmiotów, które chcemy zabezpieczyć podczas przechowywania bądź transportowania przed uszkodzeniami mechanicznymi i innymi czynnikami zewnętrznymi. Warto zauważyć, że szary papier do pakowania sprawdza się również znakomicie jako wypełnienie paczki z przesyłką. Papier do pakowania charakteryzuje się również estetycznym wyglądem oraz trwałością. Można z powodzeniem stosować go wszędzie tam, gdzie pojawiło się duże zapotrzebowanie na papier, gdyż jest on bardzo tani. Szary papier do pakowania jest wytwarzany z celulozy i można go zakupić w szarym kolorze. Co ciekawe taki papier można zamówić z własnym nadrukiem.

Szerokie zastosowanie papieru do pakowania

Papier pakowy na co dzień stosuje się w wielu różnych branżach. Najczęściej wykorzystuje się go w sklepach spożywczych czy cukierniach i piekarniach, ale również i w miejscach sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego czy artykułów papierniczych, a niekiedy nawet w specjalistycznych placówkach, gdzie skutecznie chroni nawet delikatne przedmioty przed uszkodzeniami, zgnieceniem i zabrudzeniami. Papier do pakowania sprawdza się także jako dekoracyjne opakowanie prezentowe. Wystarczy użyć go do zapakowania danego przedmiotu, a następnie przewiązać sznurkiem, aby uzyskać atrakcyjnie wizualnie, ale minimalistyczne rozwiązanie. Według badań klienci doceniają papierowe opakowania, a firma korzystająca z tego typu rozwiązań zyskuje w ich oczach. Z tego powodu warto zakupić papier pakowy w hurtowni w dużej ilości, na przykład w partiach po 100 kg. Duże partie papieru zapewniają swobodę, ale i oszczędność – większe zamówienia to korzystniejsze ceny za pojedyncze sztuki.

Dlaczego warto wybrać szary papier do pakowania?

Szary papier skutecznie chroni nawet przedmioty wyjątkowo delikatne. Poziom jego wytrzymałości zależy od grubości, czyli gramatury. Im większa gramatura tym sztywniejszy papier i lepsza ochrona przed uszkodzeniami mechanicznymi. Warto zwrócić uwagę także na papier falisty, który jest jeszcze trwalszy, ale nie jest dobrym pomysłem, jeśli chcemy zdecydować się na nadruk. Gruby papier doskonale zabezpiecza towar przed uszkodzeniami czy zabrudzeniami, natomiast nadruk można stanowić reklamę, albo i niebanalną dekorację. Natomiast delikatniejszy papier sprawdzi się lepiej do pakowania przedmiotów, które są bardziej wytrzymałe i które trudniej uszkodzić, czyli na przykład ubrań. Podczas wyboru odpowiedniego papieru do pakowania należy zwrócić uwagę nie tylko na jego grubość, ale i wymiary. Większy kawałek papieru umożliwia spakowanie większych produktów bądź lepiej zabezpieczyć mniejsze.

BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry