© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Zakupy online na żywo

Zakupy online
 |  Artykuł partnera  |  Zakupy i sklepy

Zakupy online to obecnie najpopularniejsza forma kupowania przedmiotów, w tym ubrań. Jak ma się więc do tego zakup online „na żywo”?

Transmisje na żywo

W erze cyfryzacji oglądanie transmisji na żywo nie jest niczym nowym. Od pewnego czasu istnieje jednak pewna specyficzna forma transmisji, jaką są zakupy online.

Transmisje sprzedażowe na żywo, tak samo jak w przypadku nagrań sportowych, odbywają się w czasie rzeczywistym. Różnicą między nimi jest fakt, że w czasie transmisji sprzedażowych na żywo mamy możliwość pytania i dostawania odpowiedzi od prowadzących nagranie. Najważniejszym przykładem jest jednak możliwość zakupienia oferowanych przedmiotów w czasie rzeczywistym, zaraz po obejrzeniu liva.

Zakupy online prowadzone w ten sposób to bardzo przyjemna i przede wszystkim bardziej rozrywkowa forma tradycyjnych zakupów w sieci. W trakcie transmisji sprzedażowej na żywo możemy wdać się w dyskusję z prowadzącym i innymi oglądającymi.

Inną zaletą takiej formy zakupu jest wygoda. Możemy obejrzeć dzięki prowadzącemu live ubranie z każdej strony, zapytać o materiał, dopytać o preferowany typ sylwetki, rozmiar itd. W trakcie normalnych zakupów w sieci nie mamy takiej możliwości, czasem czekając na odpowiedź nawet kilka dni. 

Transmisje sprzedażowe Live

W Polsce transmisje sprzedażowe na żywo stały się najbardziej popularne w czasie wybuchu pandemii. Oczywiście istniały dużo wcześniej, lecz do tego momentu nie cieszyły się w naszym kraju zbyt dużym zainteresowaniem.

Obecnie zakupy online to podstawa, szczególnie w branży odzieżowej, która jest co chwilę modernizowana. Wirtualne przymierzalnie czy właśnie transmisje w czasie rzeczywistym, umożliwiające dowiedzenie się wszystkiego na temat proponowanego asortymentu.

Istotną sprawą przy transmisjach sprzedażowych na żywo jest to, że za każdym nagraniem stoi szereg przygotowań, w tym wybranie odpowiedniego miejsca do emisji.

Obecnie najpopularniejszym miejscem transmisji na żywo jest niewątpliwie Facebook. Powstają jednak kolejne strony, gotowe pomóc sprzedawcom, skupiając ich w jednym miejscu, gdzie oglądający będzie w stanie obejrzeć ofertę ulubionego sklepu czy butiku bez szukania jej po całym internecie.

BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry