Reklama jest niezwykle istotna, zwłaszcza w sytuacji, gdy na rynku działa duża konkurencja. Istnieje wiele metod na promowanie swojej działalności. Jedną z nich jest wykorzystanie specjalnych reklamówek z nadrukiem. Czy są one skuteczne?
Reklamówki z nadrukiem jako sposób na reklamę
Reklamówki z nadrukiem pozwalają na rozpromowanie działalności konkretnego sklepu wśród potencjalnych odbiorców. Mowa tu nie tylko o klientach, lecz także osobach, które mijają ich na ulicy. Kolorowe logo czy chwytliwy napis od razu rzucają się w oczy. Ludzie zastanawiają się, skąd pochodzi dana reklamówka, a w ich pamięci zakorzeniają się najważniejsze slogany i motywy graficzne. Wszystko to wpływa bezpośrednio na sprzedaż – sklep zaczyna odwiedzać więcej osób.
Funkcjonalne torby foliowe z nadrukiem
W większości sklepów wykorzystanie toreb foliowych jest niezbędne. Pozwalają one na łatwiejsze zapakowanie towarów i przeniesienie do samochodu lub domu. Modele jednolite, bez żadnych nadruków, pełnią swoją podstawową funkcję, jednak możliwość naniesienia na nie dowolnych wzorów znacznie zwiększa ich funkcjonalność. Stają się wówczas nie tylko sposobem na łatwe zapakowanie zakupionych towarów, lecz także nośnikiem reklamy.
Co można nadrukować na reklamówki foliowe?
Torby foliowe z nadrukiem mogą przyjmować bardzo różne postacie. Najczęściej na ich powierzchni drukuje się logo sklepu. Dzięki temu osoby mijające klienta niosącego reklamówkę wiedzą, skąd pochodzą produkty.
Torby reklamowe są również doskonałym sposobem na poinformowanie potencjalnych odbiorców o nowych promocjach i ofertach. Wówczas warto postawić na krótkie, ale chwytliwe hasła, które będą widoczne nawet z dużej odległości. Dzięki temu firma stanie się obecna w przestrzeni publicznej, co działa bezpośrednio na świadomość ludzi.
Czytelne nadruki na reklamówkach z logo
Obecnie reklamówki z logo mogą być wykonane w niemal wszystkich kolorach. Najczęściej do zadrukowywania takich produktów wykorzystuje się metodę druku fleksograficznego. Pozwala ona na stworzenie czytelnych motywów i napisów, których kolory będą przyciągały wzrok.
– Nadruki tworzone na reklamówkach z własnym logo są nie tylko czytelne, lecz także trwałe. Z powodzeniem utrzymują się nawet w sytuacji, gdy pada deszcz. Są odporne na wycieranie, dlatego reklamówkę można wykorzystać ponownie. To dobra informacja dla osób, które cenią ekologiczne rozwiązania – mówi specjalista z firmy Colormark oferującej m.in. worki foliowe z nadrukiem.
Jakie kolory opakowań foliowych z nadrukiem są najlepsze?
Obecnie torby reklamowe foliowe można utrzymać w dowolnych barwach. Najlepiej jednak kierować się identyfikacją wizualną danego sklepu. Reklamówki powinny być spójne z logo i banerami znajdującymi się wewnątrz budynku. Warto, by kojarzyły się z marką już na pierwszy rzut oka, zwłaszcza z dużych odległości.
Różne rodzaje reklamówek foliowych z nadrukiem
Wybierając odpowiednie torebki foliowe z nadrukiem, warto skupić się przede wszystkim na rodzaju sprzedawanych towarów. To od nich zależy wielkość reklamówki. Zdecydowanie największą popularnością cieszą się standardowe torby plastikowe, mieszczące w sobie zakupy spożywcze. Na rynku można znaleźć również woreczki foliowe z nadrukiem na mniejsze rzeczy.