© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

  • Home
  • Zakupy i sklepy
  • Zakupy spożywcze online z dostawą do domu w Warszawie. Trendy konsumenckie 2021.

Zakupy spożywcze online z dostawą do domu w Warszawie. Trendy konsumenckie 2021.

Zakupy spożywcze online
 |  Redakcja  |  Zakupy i sklepy

Pandemia sprawiła, że wiele obszarów naszego życia uległo istotnym zmianom. Czasami można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia z rewolucją na poziomie społecznym i kulturowym. Zwyczaje i nawyki, które mniej lub bardziej świadomie były kultywowane w okresie przedpandemicznym nolens volens uległy transformacji. W niektórych przypadkach zmiany dotyczą modeli działania na linii konsument-biznes, silnie uwzględniając rolę postępującej digitalizacji i tym samym przenikania się ścieżek zakupowych (omnichannel). To bez wątpienia rodzi szereg nowych wyzwań na gruncie technologicznym, logistycznym oraz komunikacyjnym.

Jaskrawym przykładem na tej mapie zmian jest branża FMCG, a szczególnie segment odnoszący się do codziennych zakupów. Według badań przeprowadzonych przez firmę KPMG („Nowa rzeczywistość. Konsument w dobie COVID-19) obecnie dla klientów sklepów stacjonarnych oraz e-sklepów istotna jest głównie troska o własne bezpieczeństwo, możliwość realizacji zakupów w sposób bezkontaktowy, płatność online lub kartą, łatwość i szybkość dokonywania zakupów, a także bliskość sklepu. Warto zaznaczyć, że jednym z najważniejszych czynników wpływających na podjęcie decyzji zakupowej dla 80% Polaków (badanie KPMG) stanowi stosunek jakości do ceny. Natomiast na drugim miejscu lokuje się łatwość zakupów (61% wskazań respondentów) i następnie zaufanie do marki (57% wskazań).

Według raportu „E-grocery” przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej Polacy najczęściej wybierają te marki internetowych sklepów spożywczych, które posiadają swoje punkty stacjonarne. Przykładem jest polska sieć sklepów spożywczych TOPAZ, która na rynku działa ponad 30 lat i posiada blisko 200 sklepów stacjonarnych oraz dedykowane sklepy internetowe z zakupami spożywczymi, między innymi dla klientów z Warszawy. Pod adresem www.warszawa.topaz24.pl - zakupy spożywcze online z dostawą do domu, klienci mogą zamawiać produkty spośród kilkunastu kategorii. 

Zakupy spożywcze z dostawą do domu Warszawa

Zakupy spożywcze online z dostawą do domu w Warszawie

W sklepie internetowym warszawa.topaz24.pl na bieżąco aktualizowana jest oferta ponad pięciu tysięcy artykułów z takich kategorii jak wędliny, świeże pieczywo, nabiał, owoce i warzywa, napoje, kawy i herbaty, mrożone ryby oraz wiele innych. Specjalnie dla miłośników zdrowego odżywiania oznaczono produkty w postaci etykiety „zdrowa żywność / żywność naturalna”. Zaplecze logistyczne TOPAZ, na co dzień obsługuje również sklepy stacjonarne, dlatego stanowi gwarancję jakości dostaw i świeżości produktów. Należy również wspomnieć, że TOPAZ współpracuje z lokalnymi dostawcami soków, miodów, wędlin i mięs, warzyw i owoców. Poza ofertą artykułów spożywczych w sklepie internetowym warszawa.topaz24.pl można zamówić chemię domową, karmy i akcesoria dla zwierząt, a także alkohole.

Dostawa zakupów spożywczych do domu tego samego dnia

Klienci Topazu przy złożeniu zamówienia do godz. 13.00 mogą liczyć na dostarczenie zakupów do domu na terenie Warszawy jeszcze tego samego dnia roboczego. Dostawy odbywają się również w soboty.
Istotnym wyróżnikiem firmy TOPAZ jest wspomniane wyżej zaplecze logistyczne oraz unikalne doświadczenie, budowane niemal trzy dekady. Bez wątpienia są to przewagi biznesowe, ale i przede wszystkim elementy wpływające na zaufanie klientów do marki TOPAZ.

Dodatkową korzyścią i udogodnieniem dla klientów sklepu warszawa.topaz24.pl jest możliwość osobistego odbioru zakupów bezpośrednio w stacjonarnym supermarkecie TOPAZ w Warszawie przy ul. Szpotańskiego 4 (Ferio Wawer). Paczka z zakupami można odebrać już za 3 godziny od czasu złożenia zamówienie online.

Zakupy spożywcze z dostawą do domu Warszawa

W e-sklepach spożywczych klienci najczęściej wybierają produkty z trzech kategorii, są to: napoje (34%), alkohol (26%) oraz ex aequo pieczywo i warzywa, a następnie owoce (25%). Kolejną co do popularności kategorię stanowią produkty ekologiczne, na które decyduje się 23% badanych. Natomiast kobiety w e-sklepach spożywczych częściej kupują owoce i warzywa, a mężczyźni alkohol oraz artykuły przemysłowe i makarony. W koszyku osób w wieku 25-34 lata najczęściej znajdą się napoje, owoce, produkty eco, warzywa oraz pieczywo.

Informacje pochodzące z raportów firm badawczych dostarczają również wiedzy, że mieszkańcy miast kupują produkty spożywcze w internecie głównie z użyciem takich urządzeń jak laptop (ok. 41%) oraz smartfon (ok. 33%). Istotnym narzędziem informacji
o promocjach są e-gazetki oraz newslettery.

Uprawniona więc może być konstatacja, że pandemia przyśpieszyła proces cyfryzacji w branży FMCG, a także zmieniła zwyczaje zakupowe klientów. W dużych miastach Polski niemal 40% respondentów deklarowało zakup artykułów spożywczych przez internet. Jednocześnie należy wspomnieć, że sklepy stacjonarne również się zmieniają i razem z platformami cyfrowymi stanowią komplementarne rozwiązania wpisujące się w doświadczenia zakupowe klientów (Customer Experience).

Zobacz jak łatwo zrobić zakupy spożywcze online w Warszawie >

BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry