© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Zakupy dla dzieci w sieci: po czym poznać rzetelny sklep?

Zakupy w sieci dla dzieci
 |  Redakcja  |  Zakupy i sklepy

Zakupy przez internet stały się codziennością – wiadomym jest, że wiele osób decyduje się na złożenie zamówienia w e-sklepie. Jest to skuteczny sposób na to, aby zaoszczędzić sporą ilość gotówki, ponieważ proponowane ceny są zwykle o wiele korzystniejsze, niż w obiektach stacjonarnych.

Nie można również nie wspomnieć o komforcie – nie trzeba nawet wychodzić z domu, co pozwala zaoszczędzić ogromną ilość czasu. Oczywiście podstawą jest to, aby upewnić się, czy wybrany sklep internetowy jest godny uwagi. Podjęcie zbyt pochopnej decyzji może skutkować stratą gotówki! Właśnie dlatego warto jest skorzystać z poniższych porad.

1. Szeroki wybór kultowych marek

Dobrze, jeśli wybrany sklep internetowy z produktami dla dzieci zapewnia szeroki wybór popularnych marek. Lepiej unikać artykułów „no name”, które pochodzą od niezweryfikowanych producentów. Nierzadko są to towary importowane z krajów azjatyckich, które powstają z materiałów niespełniających norm europejskich.

Żaden odpowiedzialny rodzic nie chce korzystać z takich butelek, smoczków czy też gryzaków. Jakość produktów dla najmłodszych należy postawić na pierwszym miejscu! Godnym polecenia e-sklepem jest Zabawka i Wyprawka – to nowoczesna platforma sprzedażowa, gdzie można znaleźć takie marki, jak np. Alexander, Bambino, Epee, Fisher Price, Mattel, Lego

2. Gwarancja autentyczności produktów  

Przed złożeniem zamówienia w sklepie internetowym należy upewnić się, że wszystkie proponowane produkty są w pełni autentyczne. Sprzedający musi udzielić gwarancji autentyczności. Ponadto, towary powinny pochodzić z legalnych i sprawdzonych źródeł. Nie mogą one nosić żadnych śladów użytkowania (wyjątek stanowią artykuły powystawowe – o ile tylko stosowna informacja została uwzględniona w opisie).

Nie zaszkodzi sprawdzić opinii wystawionych przez wcześniejszych klientów. Mogą one wiele powiedzieć nie tylko o asortymencie, ale także obsłudze klienta.

3. Dogodne formy płatności oraz dostawy

Kolejną ważną kwestią jest wybór formy płatności. Faktem jest, że nie każdy kupujący ma możliwość wykonania szybkiego przelewu internetowego. Konieczność wykonania przekazu pocztowego bywa męcząca. Dla niektórych jedyną słuszną opcją jest płatność przy odbiorze. Oczywiście takie rozwiązanie ma również swoje wady, jednak zapewnia ono poczucie bezpieczeństwa.

To również prawdziwy strzał w dziesiątkę dla tych, którzy obawiają się oszusta. Paczka może zostać otworzona przy dostawcy – w przypadku nieprawidłowości można odmówić jej przyjęcia. Należy także zwrócić uwagę na dostępne formy dostawy. Coraz więcej osób decyduje się na odbiór paczki w punkcie lub paczkomacie.

4. Profesjonalna obsługa klienta

Podstawą jest sprawny i bezproblemowy kontakt z obsługą sklepu internetowego. Ważne jest to, aby konsultant potrafił udzielić szczegółowych informacji na temat oferty lub konkretnego produktu. Istotny jest również szybki odzew w przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji produktów.

Wszelkie spory powinny być rozpatrywane na korzyść klienta, o ile tylko zachodzi podejrzenie popełnienia błędu przez sprzedawcę (np. niedostateczne zabezpieczenie delikatnych artykułów przed uszkodzeniem w transporcie).

5. Liczne promocje i rabaty

Wiadomym jest, że nikt nie lubi przepłacać. Wybierając e-sklep z produktami dla dzieci należy sprawdzić nie tylko ceny regularne, ale również dostępność kodów zniżkowych oraz promocji. Ogromną popularnością cieszą się programy lojalnościowe, dzięki którym stali klienci mogą zyskać wiele interesujących bonusów.

Nie ma sensu za każdym razem poszukiwać nowego sklepu online, jeśli udało nam się znaleźć uczciwego, a zarazem rzetelnego sprzedawcę.

BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry