© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Gdzie znaleźć odpowiedni Sklep SEO?

Sklep SEO
 |  Redakcja  |  Zakupy i sklepy

Obecnie w Internecie oferowanych jest wiele (tak zwanych) usług SEO. Niestety, większość z tych „firm” przynosi wątpliwe wyniki. Skuteczne usługi SEO są dziś rzadkością. Wydaje się, że wszyscy zajmują się marketingiem biznesowym a nie klasycznym pozycjonowaniem.

Coraz więcej stron internetowych domaga się miejsca w pierwszej dziesiątce w rankingu. Mając to na uwadze firmy powinny rozsądnie podejść do wyboru odpowiedniej agencji. Sklep SEO wydaje się rozsądnym wyborem. 

Zanim wydasz swoje ciężko zarobione pieniądze aby kupić pakiety marketingowe, przeczytaj kilka podstawowych wskazówek dotyczących skutecznego procesu poszukiwania. 

1. Case Study To Podstawa! 

Zawsze proś o Case Study. Specjalista ds. SEO powinien przedstawić Ci studium przypadku zawierające dokładną ocenę mocnych i słabych stron Twojej witryny, a także przegląd strategii marketingowych konkurencji. Daje to szybki start w zakresie oceny jego wiedzy oraz umiejętności. 

Warto bowiem pamiętać, że sprawdzony i dobrze opisany raport pozwoli nam zajrzeć w oczy konkretnemu sprzedawcy. Wnikliwa analiza jego pracy oraz efektów oszczędzi nam pieniędzy oraz czasu.  

2. Poproś O Stronę

Zapoznaj się z projektem i rozwojem stron internetowych firmy oraz systemem zarządzania treścią. Poproś o kopie stron internetowych lub sprawdź, jak strony internetowe pozycjonowane przez daną firmę radzą sobie Internecie. Da ci to wyobrażenie o rodzaju i skali wyników.

Pamiętaj - dobra agencja SEO oferuje poważne podejście i schemat, który pozwoli ci zrozumieć jak dotrzeć na szczyt i czy jest to w ogóle możliwe. Jeśli nie otrzymasz prostych i klarownych odpowiedzi oznacza to, że agencja nie jest godna zaufania.

3. Zebrać Dane

Zbierz dane, a następnie wybierz odpowiedniego kandydata. Może być to czasochłonny proces ale każdy mądry biznesmen wie, że do dobrze wydanych pieniędzy prowadzi surowa analiza rynku i zdrowy rozsądek. 

Podejdź do kwestii SEO jak naukowiec do swojego projektu w laboratorium. Jest mnóstwo narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie zbudować swoją opinię. 

4. Strategia

Nie zapomnij zapytać o strategię SEO i plan akcji. Dowiedz się jak najwięcej. Jak dany konsultant tworzy plan marketingowy? Niektóre firmy świadczące usługi SEO są biegłe w generowaniu skutecznych słów kluczowych, podczas gdy inne są bardziej skłonne do tworzenia projektów graficznych. 

Inne mają know-how do budowania linków. Są też takie, które oferują pakiety marketingowe w mediach społecznościowych. Do koloru, do wyboru. Pamiętaj jednak żeby wybrać mądrze!

5. Cennik

Poproś kilka firm oferujących usługi SEO, aby przedstawiły Ci różne usługi optymalizacji pod wyszukiwarki. Większość z nich może oferować różne stawki, a strategie SEO mogą działać bądź nie w zależności od budżetu i preferencji klienta. 

Poproś również o szczegółowy cennik zawierający oddzielne ceny np. audytu SEO, projektowanie stron internetowych, usługi copywritingu, system zarządzania treścią oraz projektowanie i rozwój stron internetowych. W ten sposób dowiesz się, ile powinieneś zapłacić za każdy rodzaj usługi.

6. Polecenie

Poproś o polecenia. Przy odrobinie wysiłku i czasu możesz sprawdzić 10 najlepszych Polskich agencji SEO i sprawdzić, czy Cię na nie stać. Jeśli nie - najlepszą rzeczą do zrobienia jest poproszenie ich o dostarczenie listy obecnych klientów tak abyś mógł zapytać o jakość pracy osoby, które skorzystały z jej usług.

7. Podsumowanie

Po tym wszystkim co zostało powiedziane i zrobione nie zapomnij dobrze przeczytać drobnego druku przed podpisaniem umowy na pozycjonowanie. To dobra praktyka biznesowa! 

Felieton Powstał Podczas Współpracy z Seochess.pl

BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry