Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Dominos Pizza zapowiedź ogólnopolskiej ekspansji w 2013 roku

 |  Artykuł partnera  |  Zakupy i sklepy

Dokładnie dwa lata temu, 28 lutego 2011 roku sieć Domino’s Pizza weszła na polski rynek. Po 24 miesiącach od otwarcia pierwszego lokalu w Warszawie i Pruszkowie funkcjonuje już łącznie 14 placówek, a nowi inwestorzy zapowiadają dalszą ekspansję. Zapowiedzi ogólnopolskiej ekspansji, pozyskanie kapitału w dwóch emisjach o łącznej wysokości ponad 13 mln funtów brytyjskich od zagranicznych inwestorów – to tylko dwa najważniejsze fakty podsumowujące dynamiczny rozwój sieci w naszym kraju.

W siłę polskiego oddziału międzynarodowej sieci uwierzył sam George Soros, którego fundusz jest jednym z największych inwestorów w rozwój Domino’s Pizza w Polsce. Nowa wizja rozwoju firmy zakłada rozszerzenie sieci do 25 lokali do końca 2013 roku oraz 35 placówek do końca 2014 roku. Strategia przewiduje też otwarcie nowych lokali poza Warszawą – skupienie się na największych polskich miastach jeszcze w tym roku. Tak ambitne plany rozwoju polskiej sieci będą mogły być zrealizowane dzięki pozyskaniu w ubiegłym roku dodatkowego kapitału od inwestorów brytyjskich.

O nowej strategii mówi też Peter Shaw, dyrektor generalny spółki DP Polska: „W Polsce chcemy najpierw skupić się na zbudowaniu jak największej świadomości naszej marki i oferty. Polski konsument jest wyedukowany i przyzwyczajony do zachodnich marek dobrej jakości. Polacy mają świetną intuicję i są wybitnymi smart shopperami. Obserwują promocje i w porównaniu do przeciętnego Brytyjczyka są znacznie bardziej świadomi” - dodaje.

Domino’s Pizza przygotowała także specjalną promocję urodzinową dla polskich konsumentów: przez cały marzec codziennie w ofercie będzie dostępny inny smak pizzy w stałej cenie 29 PLN.