Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Czas to pieniądz, jak ograniczyć koszty i jednocześnie poprawić komfort klientów? Opis naszych usług

ALIBABA Centrum Serwisowe
 |  Artykuł partnera  |  Technologia i IT

ALIBABA Centrum Serwisowe sp. z o.o. to zespół ponad 170 serwisantów, którzy zapewniają bezpieczeństwo oraz ciągłość pracy urządzeń i systemów, tak aby nasi Klienci mogli skupić się na rozwijaniu swojego biznesu. Specjalizujemy się w usługach serwisowych i instalacyjnych na miejscu u klienta. Działamy szybko i dostarczamy dowolny sprzęt.

Awaria oprogramowania w laptopach, która uniemożliwia wykonywanie obowiązków kilku zespołom? Błąd drukarki, który powoduje, że zadanie, które powinno zająć kilkanaście minut, urasta do rangi wyzwania? A może awaria urządzeń fiskalnych, która skutkuje zamknięciem sklepu na kilka godzin? Każde takie zdarzenie powoduje duży chaos, może przyczynić się do opóźnień i spowodować straty finansowe.

Nie da się całkowicie wyeliminować awarii, ale każda firma powinna zabezpieczyć się na taką ewentualność i nawiązać współpracę z firmą, która profesjonalnie i szybko naprawi awarię i przywróci sprzęt do użytku.

170 techników, 3 kraje, naprawa nawet w 4 godziny

ALIBABA Centrum Serwisowe sp. z o.o. działa na terenie trzech państw. 170 techników dba o prawidłowe działanie serwerów, macierzy, komputerów stacjonarnych i laptopów, urządzeń fiskalnych i innych systemów pomiarowych w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Łączymy w sobie dział serwisowy i sprzedażowy, co przekłada się na korzyści dla Klientów. Dzięki temu, że obie usługi są oferowane „pod jednym dachem”, spada cena finalna, a różne działania możemy zrealizować szybciej i z pominięciem zbędnych formalności.

Przykład? Nie jesteśmy korporacją. Zapytanie od klienta nie musi przechodzić przez kilku menedżerów i kierowników. Szybko przygotujemy propozycję umowy, a w negocjacjach będziemy elastyczni i szybko zareagujemy na potrzeby klienta. Dzięki temu może być pewny, że zaoferujemy mu warunki, które będą dopasowane do jego potrzeb.

ALIBABA Centrum Serwisowe Sp. z o.o. – co nas wyróżnia?

  • Umowa dopasowana do potrzeb klienta.  W umowie określamy zakres współpracy oraz czas reakcji. Standardem dla nas są naprawy wykonywane w 6 godzin lub na następny dzień roboczy, ale możemy też zobowiązać się do dokonania napraw w innych uzgodnionych terminach
  • Nie chcesz przewozić zepsutych urządzeń do naszego serwisu? I słusznie, bo większość naszych działań to usługi „on site”, czyli pod adresem wskazanym przez klienta. Serwisant przyjeżdża, dokonuje naprawy, upewnia się, że wszystko działa już prawidłowo, a Twoi pracownicy mogą wrócić do przerwanych zadań. Zapewniamy kompleksowe wsparcie klienta w zakresie serwisu, zarządzania i konserwacji szeroko pojętej infrastruktury informatycznej.
  • Posiadamy pełną ofertę sprzętu i oprogramowania. Oferujemy między innymi produkty Fujitsu, HP, Dell, Cambium, Lenovo, Microsoft, Stormshield,

Na życzenie klienta dostarczymy dowolny sprzęt. Zapewniamy dostawy materiałów eksploatacyjnych.

Jak liczymy czas SLA?

SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) określa, po jakim  czasie dostawca ma obowiązek zająć się zgłoszonym przez Ciebie problemem, a także ile ma czasu na jego rozwiązanie.

Czas reakcji lub naprawy dobierany jest indywidualnie do każdego projektu. Część urządzeń wymaga interwencji błyskawicznej, np. serwery. Inne, jak np. automaty do wydawania towarów, posiadają kilkudniowy czas SLA.

Minimalny czas reakcji to 4 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Należy rozgraniczyć czas naprawy od czasu reakcji – to dwa zupełnie inne parametry. Naprawa oznacza usunięcie awarii i przywrócenie sprawności.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i kontaktu!