Usprawnij swoją pracę dzięki odpowiednim narzędziom z Czater.pl
Automatyzacja marketingu pozwoliła firmom oferującym swoje usługi oraz produkty online, na rozwój w sposób, który jeszcze 10-15 lat temu był niemożliwy. Livechaty, callbacki i inne narzędzia w niesłychany sposób usprawniły komunikację z konsumentem. Dlaczego więc Powinieneś wybrać konkretnego dostawcę takowych rozwiązań? Czater.pl to platforma agregujące 6 innowacyjnych narzędzi dla stron www i e-sklepów dla różnych branż. Dzięki nim zautomatyzujesz wiele powtarzalnych i czasochłonnych czynności, a także usprawnisz swoją współpracę z konsumentem.
Czater.pl – narzędzia dopasowane do Twoich potrzeb
Firma czater.pl oferuje pakiet sześciu narzędzi, dzięki którym, wiele procesów, które są niezwykle nudne, powtarzalne i czasochłonne, zostanie zautomatyzowanych. Ponadto Twoja współpraca z klientem wejdzie na nowy, niespotykany dotychczas poziom. O jakich jednak narzędziach mowa? Wymienimy je poniżej.
Livechat – nowoczesny czat na żywo, który pozwoli Ci szybko odpowiedzieć na pytania klientów. Ponadto będziesz w stanie automatycznie zainicjować kontakt, który zachęci klienta do zakupu produktu bądź skorzystania z Twoich usług. Bot sam zainicjuje kontakt, ale to klient zdecyduje, kiedy odpisać na wiadomość. Gdy to się stanie, zostanie on połączony z konsultantem. W tym szybko pędzącym świecie nikt nie lubi czekać, a livechat pozwala na szybką komunikację z klientem.
Callback to z kolei przydatne narzędzie, które pozwoli Ci połączyć się z klientem telefonicznie nawet w przeciągu 26 sekund. Callback zapisuje numer klienta, odbiera potrzebne zgody, a następnie automatycznie łączy konsultanta z klientem. Koniec z szukaniem numeru firmy po podstronach, koniec z wściekłością wynikającą z tego, że linia jest akurat zajęta. Koniec z telefonami o nieodpowiedniej porze (klient może wyznaczyć datę i godzinę połączenia). Zarówno właściciele firm, jak i klienci wiedzą, jakie to jest frustrujące.
E-asystent od Czater.pl to wirtualna asystentka, która pozwoli Ci w całości skupić się jedynie na tym, co według Ciebie jest istotne. E-asystent, przejmuje obowiązki takie jak obsługa bazowych zapytań na czacie, ale może także wykonywać wszystkie inne bazowe czynności. Przykładowo, klient szuka rozwiązania problemu, czy odpowiedzi na pytanie zawarte w FAQ, więc pyta na live czacie. Bot automatycznie odsyła zapisaną już odpowiedź. Dopiero kiedy problem okaże się bardziej poważny, wirtualna asystentka skieruje klienta do konsultanta. Jest to ponownie, oszczędność czasu.
E-kalendarz to nowoczesne narzędzie, które jest połączeniem kalendarza z zaawansowanym systemem CRM. Dzięki e-kalendarzowi z łatwością zautomatyzujesz procesy związane z umawianiem spotkań, tworzeniem wydarzeń etc. Pozwoli Ci on nawet na planowanie wysyłki wiadomości e-mail oraz SMS. E-kalendarz umożliwi Ci trzymanie wszystkich „notatek” o umówionych spotkań itd. w jednym miejscu. Niweluje to więc do zera ryzyko chaosu informacyjnego.
Marzysz o łatwych i przyjemnych konsultacjach online? Videochat pozwala na prowadzenie szkoleń i spotkań biznesowych z domu, biura czy z każdego miejsca na ziemi. Videochat posiada również opcje wbudowanej płatności online, co pozwoli Ci sprawnie pobierać opłatę za Twoje usługi.
Chatbot działa na podobnej zasadzie jak wirtualny asystent. Chatbot będzie udzielał odpowiedzi na wszystkie, najczęściej zadawane przez klientów pytania, jak np. „ile kosztuje ta usługa” czy „jakie są godziny otwarcia firmy” albo „ile muszę czekać na dostawę towaru”. Bot jest maszyną, więc może działać w trybie 24/7, a Ty nie musisz odpowiadać po raz setny na te same powtarzające się stale pytania - a zamiast tego skupisz się na rozwoju swojej firmy.
Narzędzia oferowane przez Czater.pl to definicja automatycznego marketingu! Nie tylko usprawniają współpracę z klientem na wielu płaszczyznach, ale również sprawiają, że praca w firmie będzie łatwiejsza, szybsza i co ważniejsze, przyjemna.