Zespół rozwijający system issueCheck zbliża się do końca prac nad modelem syntezy języka naturalnego
Od początku roku startup issueCheck tworzy chatbot nowej generacji, który ma lepiej komunikować się z użytkownikami sklepów internetowych. Projekt obejmuje stworzenie inteligentnego asystenta klienta sklepu internetowego, z którym można porozumieć się za pośrednictwem chatu.
Dotychczas stosowane chatboty wybierały odpowiedzi na pytania na zasadzie schematów blokowych, a w razie potrzeby łączy użytkownika z konsultantem. System issueCheck jest w stanie lepiej przetwarzać, rozumieć oraz interpretować wysyłane wiadomości. Dzięki temu może bardziej swobodnie i naturalnie komunikować się z klientem, szybciej zapewniając niezbędne wsparcie oraz zwalniając z konieczności angażowania pracowników sklepu.
Po wielu miesiącach praca zespołu zajmującego się startupuem zaczęła osiągać satysfakcjonujące efekty. Bot nie tylko odpowiada na pytania, ale zaczyna rozmawiać, przez co kontakt z nim jest o wiele przyjemniejszy dla użytkownika. Czeka go jeszcze sporo nauki, ale można stwierdzić, że nastąpił pewien przełom. Jest to ważny krok w rozwoju, który znacznie przybliżył projekt do wyznaczonego celu.
IssueCheck to polski startup rozwijany od 2020, którego misją jest poprawa jakości obsługi klientów firm z branży e-commerce. Obejmuje stworzenie chatbota nowej generacji, który dzięki zaawansowanemu mechanizmowi uczenia maszynowego będzie analizował historię zgłoszeń i dobierał odpowiednie rozwiązania, a także wykorzystywał mechanizm syntezy języka naturalnego do prowadzenia konwersacji z użytkownikiem. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyznała na ten projekt dofinansowanie wynoszące blisko 1 milion złotych, w ramach akcji „Rozwój startupów w Polsce Wschodniej”. Zgodnie z planem system ma zostać wprowadzony na rynek na początku 2023 roku.
Więcej informacji o issueCheck znajdziesz na stronie: https://issuecheck.pl/.