Wydajna obsługa interesantów to jedna z najważniejszych kwestii wpływających na opinie o firmie. Od tego, czy klient może bezproblemowo skontaktować się z firmą, a także od tego, czy zostanie kompleksowo i rzetelnie obsłużony, zależy wiele. Pierwsze wrażenie robimy tylko raz - pamiętaj o tym, odbierając telefon lub dzwoniąc do interesanta. Jak szybko i sprawnie poprawić wydajność firmy pod tym względem? Wystarczy skorzystać z niedrogiego, a przy tym skutecznego rozwiązania, jakim jest Wirtualna Centrala Telefoniczna PBX. Co to jest i co zyskasz, decydując się na to rozwiązanie?
Co to jest Wirtualna Centrala Telefoniczna?
Wirtualna Centrala Telefoniczna to nowoczesne rozwiązanie stworzone przez Systell. Dzięki dedykowanemu oprogramowaniu możesz cieszyć się nie tylko sprawniejszą obsługą klientów, ale również pracą bez ograniczeń.
Dzięki temu, że Wirtualna Centrala Telefoniczna PBX znajduje się w chmurze, dostęp do całej bazy danych i wszystkich jej funkcji możesz mieć z dowolnego urządzenia i z dowolnego miejsca. Jedynym wymogiem jest połączenie tego urządzenia z siecią.
Wirtualna Centrala Telefoniczna to zintegrowana platforma, dzięki której z jednego miejsca możesz obsłużyć:
- połączenia przychodzące i wychodzące
- pocztę głosową
- faks
- chat
- e-mail,
a także możesz do woli korzystać z tele- i wideokonferencji. Aby w pełni korzystać ze wszystkich funkcji, jakie zawiera, wystarczy zastąpić nią dotychczasową strukturę sieci wewnętrznej. Przeniesienie wszystkich połączeń do Internetu jest możliwe dzięki technologii VoIP.
5 korzyści z zastosowania Wirtualnej Centrali Telefonicznej!
Zastanawiasz się nad tym, o ile Wirtualna Centrala Telefoniczna PBX ułatwi pracę i w jaki sposób wpłynie na jej wydajność? Poznaj co najmniej 5 korzyści, dla których warto przetestować to rozwiązanie - bez wątpienia po okresie próbnym polubisz je na tyle, że zdecydujesz się na wdrożenie go na stałe. Dlaczego warto wykorzystać Wirtualną Centralę Telefoniczną? Najważniejsze zalety to:
- pełna dowolność czasu i miejsca pracy - to nieocenione przede wszystkim w przypadku pracy zdalnej. Pracownicy nie są uzależnieni od firmowego sprzętu i oprogramowania, by móc rzetelnie wykonywać swoje zadania. Od tej pory mogą pracować z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, zachowując pełen dostęp do wszystkich funkcji systemu;
- oszczędność finansowa - zapomnij o kilometrach splątanych ze sobą kabli i wielu sprzętach. Wirtualna Centrala Telefoniczna znajduje się w chmurze - więc jedyny kabel, jakiego potrzebujesz do jej obsługi, to ten do zasilania sprzętu! Wystarczy jeden komputer, by zastąpić telefony i faks. Wszystkie kanały komunikacji masz odtąd w jednym miejscu - i jest to właśnie chmura. Nie ma więc obaw o to, że przy awarii dysku twardego jakiekolwiek dane zostaną utracone;
- zwiększenie wydajności pracy - dzięki temu, że funkcjonalność wszystkich kanałów komunikacji masz w jednym miejscu, nie trzeba się rozpraszać. Oprócz tego dostęp do bazy danych i danych kontaktowych masz również w jednym miejscu. To oznacza, że można skupić się na tym, co najważniejsze, a nie na szukaniu różnych danych, w różnych miejscach;
- pewny start - Wirtualna Centrala Telefoniczna to także doskonały system na początku działalności firmy, kiedy pozyskiwanie i utrzymywanie klientów jest jeszcze ważniejsze, niż w przypadku firm już rozwiniętych. Dzięki temu, że wszystkie dane masz w jednym miejscu, rzetelna obsługa klientów na najwyższym poziomie pozwoli Ci wyróżnić się na tle wielu podobnych firm!
- pełne bezpieczeństwo - systemy są monitorowane przez 24 godziny na dobę i są dostępne w 4 poziomach SLA. Serwery znajdują się również w oddalonych od siebie miejscach, dzięki czemu niepożądany dostęp do nich jest niemożliwy. Oprócz tego możesz liczyć na zaawansowany system backupów, dzięki czemu nigdy nie musisz bać się o prywatność i bezpieczeństwo danych.
Przetestuj Wirtualną Centralę Telefoniczną i przekonaj się, że praca może być jeszcze przyjemniejsza i wydajniejsza niż kiedykolwiek dotąd!