Agencja Cucaburra zmienia strategię i koncentruje się na marketingu B2B
Agencja Cucaburra przeprowadza strategiczne zmiany, ukierunkowując swoje działania na potrzeby firm z sektora B2B. Motywem rebrandingu jest skupienie się na obsłudze klientów z branż technologicznych, przemysłowych i usług dla biznesu w zakresie skutecznego kształtowaniu wizerunku i marketingu B2B.
Agencja Cucaburra, kojarzona dotychczas głównie z brandingiem i projektowaniem identyfikacji wizualnych, po 7 latach działalności zmienia swój model, stając się wyspecjalizowanym partnerem w marketingu B2B. Nowa strategia rozwoju odzwierciedla rozwój firmy, nabyte doświadczenie i odpowiada na potrzeby swoich docelowych klientów.
Od brandingu do kompleksowego marketingu B2B
Jak wyjaśnia założyciel agencji, zmiana kierunku działań agencji jest bezpośrednim następstwem dotychczas zrealizowanych projektów i zdobytego doświadczenia.
– Nasza ewolucja w wyspecjalizowaną agencję marketingu B2B to wynik współpracy z wieloma różnymi klientami. Pracując z firmami z branż technologicznych i przemysłowych, rozwinęliśmy umiejętność skutecznego łączenia działań wizerunkowych z marketingiem operacyjnym, które wzmacniały marki naszych klientów i prowadziły do wzrostu sprzedaży. Zdecydowaliśmy się mocniej skoncentrować na tym kierunku i włączyć usługę kreowanie marki w szerszy konspekt obsługi marketingowej – mówi Krzysztof Karaś.
Poszerzona oferta to więcej możliwości
Agencja nadal oferuje usługi brandingowe, w tym opracowywanie strategii marki, a także projektowanie identyfikacji wizualnych i logo. Elementy te stanowią teraz integralną część szerszego zakresu usług, nastawionych na kompleksowe wsparcie marketingowe klientów B2B. Poszerzona oferta obejmuje między innymi content marketing B2B, tworzenie stron internetowych, ich pozycjonowanie oraz komunikację PR.
Cucaburra koncentruje się na dostarczaniu konkretnych i merytorycznych rozwiązań dla firm z sektorów B2B, które realnie przekładają się na wzrost sprzedaży, budowanie zaufania i wzmacnianie pozycji marki.
W ramach rebrandingu agencja nie tylko rozszerzyła swoją ofertę, ale również odświeżyła własną identyfikację wizualną i uruchomiła nową stronę internetową. Nowy, minimalistyczny styl podkreśla przejrzystość współpracy i pełne skoncentrowanie na wynikach klientów.
O agencji Cucaburra
Cucaburra to agencja marketingu B2B, wyspecjalizowana w strategicznym rozwoju sprzedaży i generowaniu leadów dla firm z sektorów technologii, IT, przemysłu, produkcji oraz usług dla biznesu. Agencja skutecznie łączy branding z kompleksowymi działaniami marketingowymi B2B, opierając się na wieloletnim doświadczeniu i udanych projektach dla różnorodnych marek z rynku biznesowego.