Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Jak założyć wizytówkę Google i promować biznes?

wizytówka Google
Źródło zdjęć: Adobe Stock
 |  Artykuł partnera  |  Reklama i marketing

Czy w 2024 roku da się prowadzić biznes bez obecności w Google? Zdecydowanie nie! Wizytówka Google to kluczowy krok w budowaniu wizerunku i zaufania grupy do firmy. Nie wiesz, jak zwiększyć swoją widoczność w kilku prostych krokach? W tym artykule dowiesz się, jak założyć Profil Firmy w Google i dotrzeć do klientów w okolicy!

Co to jest wizytówka firmy w Google?

To nowoczesna forma wizytówki, dzięki której możesz dotrzeć bezpośrednio do swoich klientów. Zaraz, zaraz… przecież to było możliwe w epoce klasycznych wizytówek! Tymczasem Google umożliwia zarządzanie wizerunkiem firmy w świecie wirtualnym: w swojej wyszukiwarce i mapach Google. Dzięki temu klienci mogą łatwo dotrzeć do interesujących ich usług lub produktów. A co najważniejsze - wszystko to bezpłatnie, nic to nie kosztuje!

Wizytówki firmowe w Google zawierają szereg informacji kluczowych dla grup docelowych. Wśród nich znajdziemy przede wszystkim:

  • dane adresowe firmy zaznaczone w Google Maps;
  • godziny otwarcia i zamknięcia;
  • dane kontaktowe (adres e-mail, nr. telefonu);
  • link do strony www;
  • opinie klientów;
  • grafiki oraz zdjęcia siedziby, pracowników, etc.;
  • posty informacyjne, notatki, adnotacje.

I wiele innych! 

Google umożliwia właścicielom firm wprowadzanie odznaczeń, takich jak “przyjazne dla zwierząt”, “płatność kartą”, “miejsce dostosowane dla osób niepełnosprawnych” itd. Karty firmowe w Google wyświetlają także:

  • natężenie ruchu w lokalach lub sklepach;
  • linki do innych kont społecznościowych firmy;
  • inne podobne firmy.

Zdecydowanie jest to najlepsza wirtualna wizytówka firmowa na miarę naszych czasów!

Jak założyć wizytówkę w Google w kilku prostych krokach

Zakładanie wizytówki w Google jest stosunkowo proste. I bezpłatne! Warto jednak podkreślić, że wymaga to pewnej uwagi i staranności. W trzech prostych krokach zwiększysz widoczność swojego biznesu za pomocą Google wizytówki!

  1. Upewnij się, że masz konto Google

Podstawowa odpowiedź na pytanie, jak założyć wizytówkę w Google, to mieć konto w Gmail! Sprawdź, czy posiadasz konto zintegrowane z usługami Google. Jeśli tak, zaloguj się na nie. Jeśli nie, utwórz je. Bez tego nie ruszysz dalej!

  1. Dodaj i zweryfikuj swoją firmę

Przejdź do Profil Firmy w Google i dodaj swoją firmę do panelu. Podaj jej nazwę, wybierz odpowiednią kategorię oraz dokładny adres firmy. Google wymaga potwierdzenia, że jesteś właścicielem lub przedstawicielem firmy. Dlatego, musisz zweryfikować swoją tożsamość przez kod weryfikacyjny, który dostaniesz na adres firmy lub telefonicznie. 

  1. Zoptymalizuj Profil Firmy w Google

To najbardziej wymagający i istotny krok w procesie zakładania wizytówki firmowej w Google. Profil Firmy w Google powinien być prawidłowo uzupełniony, zoptymalizowany pod kątem treści, informacji, a także zawartości słów kluczowych. Musisz wybrać odpowiednie frazy kluczowe, żeby wizytówka prawidłowo wyświetlała się w wynikach wyszukiwania. Pamiętaj, że Google Profil Firmy trzeba regularnie aktualizować oraz monitorować statystyki!

Każdy w łatwy sposób może założyć wizytówkę firmową w Google!

Dla kogo jest wizytówka Google Moja FirmaTo narzędzie jest rozwiązaniem dla wszystkich przedsiębiorców! Algorytmy wyszukiwarki sprawiają, że adres firmy wyświetla się w wynikach wyszukiwania i mapach Google. I dzieje się to na życzenie klientów, którzy szukają wybranych usług w swoim mieście lub wybranej okolicy. Profil Firmy w Google nic nie kosztuje i każdy może łatwo go założyć samodzielnie!

Dzięki wizytówkom w Google biznes może stać się dobrze widoczny dla osób zainteresowanych ofertą w sieci. Profil firmowy w Google wyświetla informacje kontaktowe, co zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży lub konwersji. Opinie wpływają na wiarygodność i zaufanie do firmy! Same korzyści!

Nie masz pewności, czy założenie wizytówki w Google jest łatwe? Jeśli tworzenie i optymalizacja konta firmowego w Google Mapach może być dla ciebie wyzwaniem, to nie przejmuj się tym. Już dziś możesz skorzystać z usług profesjonalnej agencji interaktywnej, która pomoże Ci założyć i aktualizować wizytówkę firmy w Google!