Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Dobra agencja marketingowa na miarę XXI wieku. Czego należy oczekiwać?

analiza danych
 |  Artykuł partnera  |  Reklama i marketing

Wizerunek firmy w social mediach czy pozyskiwanie nowych klientów poprzez wyszukiwarkę Google – to zagadnienia, z którymi mierzy się każdy nowoczesny przedsiębiorca. Do takich celów niezbędna jest jednak profesjonalna agencja marketingowa. Co dokładnie może dla Ciebie zrobić? Sprawdźmy!

Content marketing dla firm

Zakres usług agencji marketingowej jest bardzo szeroki. To w zasadzie cały pakiet spraw, które dotyczą kampanii w sieci. Istotny jest przede wszystkim content i jego jakość. Planowanie treści oraz utrzymanie tego planu ma kolosalny wpływ na wizerunek firmy online. Chodzi o Brand Identity.

Kreowanie brandu bardzo mocno opiera się na obrazach, ale i teksty robią swoje. Wszystko powinno być koherentne. Spójność treści z bieżącą polityką firmy utrwala świadomość marki w umysłach konsumentów. Brand Identity właśnie na tym polega – aby klienci mogli zapamiętać i poczuć więź z daną firmą. To z kolei tworzy lojalność konsumencką, której wartość jest wręcz nieoceniona. Zwłaszcza w trudniejszych okresach. Solidna agencja marketingowa powinna rozumieć takie rzeczy jak nikt inny.

Obsługa mediów społecznościowych

Magia content marketingu na wysokim poziomie nie może się odbyć bez social mediów. Dziś stanowią one fundament komunikacji z klientem. Powszechny dostęp do internetu oraz zaawansowane smartfony tylko to potęgują. Błędem jest odwracanie się od tego zjawiska. Błędem jest również wkładanie ogromnych pieniędzy w kampanie tradycyjne (telewizja, radio). Tu i teraz to właśnie media społecznościowe są polem bitwy, gdzie można zyskać najwięcej.

Najlepsze agencje marketingowe kładą ogromny nacisk na tworzenie treści w social mediach. Fachowe posty na Instagramie czy prowadzenie firmowego konta Facebook to bardzo ważne fronty działań marketingowych. Profesjonalne kampanie reklamowe w internecie to coś, przed czym nie uciekają najpoważniejsi gracze na rynku. Dlatego ich pozycja cały czas jest tak mocna.

Audyt SEO i pozycjonowanie stron internetowych

Inną kwestią jest wyszukiwarka Google. Agencja marketingowa z wyższej półki nie powinna negować znaczenia SEO dla firm. W gruncie rzecz optymalizacja treści pod kątem Google jest kluczem do zaistnienia w sieci w ogóle. Dlaczego? Ponieważ zanim ktokolwiek pozna ofertę danej firmy, wpierw musi na nią trafić. Statystyki mówią wprost, że wyszukanie frazy kluczowej w Google stanowi dzisiaj pierwszy krok do poznawania nowych marek. Nie poprzez ulotki, nie poprzez telewizję, lecz Google właśnie. Pozwól klientom, żeby sami Cię znaleźli!

Fachowy audyt SEO pomaga zweryfikować realną wartość treści na stronach firmy. Do tego celu służy też analiza Google Search Console. To narzędzie pokazujące jak dana witryna sobie radzi. Czy ma duży ruch, jak wygląda kwestia lokalizacji użytkowników... To są dane, które kompleksowa agencja marketingowa powinna traktować bardzo serio. Serio powinny być również działania marketingowe mające na celu poprawienie statystyk, ponieważ one świadczą o pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Temu służy profesjonalna optymalizacja treści WWW. To podstawa marketingu internetowego tak naprawdę. Bez tego ani rusz. Czym jeszcze powinna się cechować dobra agencja SEO? O tym przeczytasz na stronie https://harbingers.io/blog/agencja-seo.

Powyższe z grubsza zamyka temat, co daje marketing internetowy i czego należy oczekiwać od fachowców w tej dziedzinie. Doświadczona agencja marketingowa to zatem nie tylko skuteczna optymalizacja SEO strony firmowej, lecz również działania w mediach społecznościowych oraz tworzenie Brand Identity.