© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Internet i ramka pod tablice rejestracyjne, czyli promocja wypożyczalni samochodowej 

wypożyczalnia samochodów
 |  Artykuł partnera  |  Reklama i marketing

Prowadzisz wypożyczalnię samochodów i zastanawiasz się, jak ją zareklamować? Okazuje się, że do wyboru masz wiele rozwiązań. Najlepiej połączyć ze sobą co najmniej kilka z nich, aby odnieść murowany sukces. Sprawdź nasze propozycje wraz z krótkim omówieniem, dlaczego warto stosować wybrane sposoby promocji.

Wypożyczalnia samochodów w internecie

Dzisiaj w zasadzie każda firma powinna się promować w internecie. Dlaczego? Ponieważ to właśnie tam większość z nas szuka informacji na temat produktów i usług. Nawet jeśli prowadzisz stacjonarną wypożyczalnię samochodów w zatłoczonym miejscu, gdzie pełno potencjalnych klientów, potrzebujesz promocji w sieci. Przykładowo, może Ci się wydawać, że popyt na Twoje usługi na lotnisku jest pewny. Jednak w rzeczywistości na lotnisku działa zwykle wiele wypożyczalni. Natomiast klienci rzadko kiedy wybierają w ciemno. Przeważnie sprawdzają ofertę w internecie. Musisz zatem być tam obecny, aby klienci wybrali właśnie Ciebie.

Promocja wypożyczalni w internecie to przede wszystkim skuteczne pozycjonowanie. To ważne, aby strona Twojej firmy pojawiała się jako jedna z pierwszych w wynikach wyszukiwań poszczególnych, związanych z Twoją działalnością, fraz. Ponadto warto wykupić reklamy na stronach odwiedzanych przez Twoich potencjalnych Klientów. Mogą to być witryny lokalne lub blogi podróżnicze. Możesz też wykupić reklamę na stronie dużego hotelu lub obiektu biznesowego. Zasadniczo wiele zależy od tego, jakiego typu wypożyczalnię prowadzisz oraz gdzie się ona znajduje, a tym samym do kogo kierujesz ofertę.

Wypożyczalnia samochodów w internecie

Reklama w przestrzeni publicznej

Niewątpliwie powinieneś zareklamować się również w przestrzeni publicznej. Możesz  wykupić reklamy w formie banerów. Warto to zrobić, jednak dobrze przemyśl lokalizacje reklam. Powinny znajdować się w ruchliwych miejscach, na przykład przy autostradach, aby zobaczyło je jak najwięcej osób.

Jeśli chcesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna, reklamuj się również na własnych produktach. Oklejanie samochodu reklamami wypożyczalni nie jest jednak szczególnie polecane, ponieważ klienci mogą nie chcieć korzystać z takich aut z powodów estetycznych. Co innego jednak ramka pod tablice rejestracyjne. Zwykle kierowca nawet nie zauważa ramki, w każdym razie na pewno nie oszpeca ona pojazdu.

Reklamowa ramka pod tablice rejestracyjne powinna zawierać nazwę Twojej wypożyczalni i jej logo, jeśli takie posiadasz. Dobrze jest również zamieścić numer telefonu. W ten sposób dotrzesz do bardzo wielu potencjalnych klientów. Wyobraź sobie, że Twoją reklamę zobaczy każda osoba przechodząca obok zaparkowanego pojazdu z reklamową ramką pod tablicą rejestracyjną. Co więcej, zostanie ona dostrzeżona również przez kierowców na drodze.

Ważnym jest, aby ramki i napisy oraz grafiki na nich były wykonane w najwyższej jakości. Polecamy współpracę jedynie ze sprawdzonymi, profesjonalnymi firmami. Są one gwarancją estetycznego wykonania grafik, które doskonale znoszą próbę czasu. Estetycznie prezentujący się napis i logo wzbudzą pozytywne skojarzenia, natomiast nieestetyczne mogą wręcz zniechęcić do skorzystania z oferty danej firmy.

BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry