© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Zalety gadżetów reklamowych w formie kubków firmowych

kubek firmowy
 |  Artykuł partnera  |  Reklama i marketing

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że reklama jest dźwignią handlu, dlatego kluczowe będzie zainwestowanie środków finansowych w stworzenie skutecznej strategii marketingowej. Najlepszym rozwiązaniem będzie powierzenie tego doświadczonym profesjonalistom, którzy zajmą się wdrożeniem planu opracowanego na podstawie specyfiki działalności firmy, jej celów biznesowych. Warto skorzystać z różnych metod promocji, łącznie z gadżetami reklamowymi. Nie muszą być one drogie, aby spełniały swoją funkcję, świetnym przykładem są kubki firmowe.

Dlaczego warto postawić na promocję marki za pomocą gadżetów reklamowych?

Jeżeli firma chce się rozwijać, to będzie potrzebować skutecznych narzędzi marketingowych. Wiąże się to oczywiście z poniesieniem większych lub mniejszych kosztów, ale nie muszą być one wysokie i nadwyrężać firmowego budżetu. Relatywnie tanie są kubki reklamowe z nadrukiem, a w przypadku zamówienia dużej ilości cena jest jeszcze niższa. Na takie rozwiązanie będzie mogła wobec tego pozwolić sobie nawet mała czy nowopowstała firma. Korzyści płynących z wykorzystania tego typu gadżetów do promocji firmy jest naprawdę wiele. Warto się z nimi zapoznać, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Każdy lubi otrzymywać upominki, oczywiście jeśli są estetyczne i dobrej jakości, czyli wartościowe. Gadżety reklamowe można wręczać klientom zarówno stałym, jak i potencjalnym. Jest to tez świetna opcja w przypadku kontrahentów i partnerów biznesowych. Konsumenci są bardzo wyczuleni na reklamę masową. Jeśli jest nachalna, to działa wręcz zniechęcająco, ma negatywny wpływ na wizerunek marki. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie gadżetów reklamowych do wchodzenia w bezpośredni kontakt z odbiorcą, budowania pozytywnych relacji, zaufania i lojalności.


Osoba, która otrzymała gadżet reklamowy, staje się w pewnym stopniu ambasadorem marki. Niepozorny upominek będzie pełnić funkcję reklamy mobilnej, wspierać sprzedaż, zwiększać rozpoznawalność marki. Jeśli klient ma stały kontakt z marką, to w naturalny i przystępny sposób utrwala się jej istnienie w jego świadomości. Gadżety reklamowe są wobec tego świetnym narzędziem do budowania pozytywnego wizerunku firmy, zwiększając atrakcyjność firmy w oczach odbiorców. Co więcej, jest to forma reklamy nie tylko skuteczna, ale niezwykle tania. Coraz więcej firm dostrzega potencjał drzemiący w gadżetach reklamowych. Wykorzystuje się je na targach, spotkaniach świątecznych, różnego rodzaju eventach, konferencjach i szkoleniach. Wręczenie upominku to świetna okazja do nawiązania rozmowy, czyli zmniejszenia dystansu pomiędzy firmą a klientem. Staje się ona bardziej „ludzka”, nastawiona na potrzeby i zadowolenie klientów. Z wręczeniem gadżetu może wiązać się przesłanie firmowej oferty, wymienienie wizytówek czy nawet umówienie się na spotkanie.


Jak wiadomo, pierwsze wrażenie robi się tylko raz, dlatego trzeba dołożyć starań do tego, aby było ono jak najlepsze. Na wygranej pozycji są przedsiębiorcy, którzy wykorzystują gadżety reklamowe. Trudno nie wzbudzić sympatii, jeśli zaczyna się od miłego upominku bez zobowiązań. Można wobec tego liczyć na poprawienie relacji z klientem/kontrahentem, łatwiej te nawiązać bezpośredni kontakt. Klienci bardzo cenią sobie firmy, które dbają o ich dobre samopoczucie, a wręczenie wartościowego gadżetu to skuteczny sposób na pokazanie, że jest on wyjątkowy i ważny dla firmy. Działanie to można dodatkowo wzmocnić, jeśli prezent zostanie podarowany w obecności innych osób, bo przełoży się to na wywołanie w odbiorcy szeregu pozytywnych emocji. Wpłynie to na jego przyszłe decyzje zakupowe i zwiększy szanse na skorzystanie z firmowej oferty. Jeżeli gadżety reklamowe są atrakcyjne i dobrej jakości, to firma będzie postrzegana za profesjonalną, nastawioną na potrzeby klientów. Wręczanie upominków z logo firmy jest skutecznym sposobem na poszerzenie kręgu osób świadomych istnienia marki. Można dotrzeć do wielu odbiorców bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.

Czy kubek firmowy z logo to dobry wybór na gadżet reklamowy?

Bardzo ważne w przypadku gadżetów reklamowych jest to, aby były one wartościowe dla odbiorców. Firmie z kolei zależy na tym, aby ponieść jak najmniejsze koszty finansowe, ale zawsze trzeba mieć przy tym na uwadze jakość upominków. Nie ma sensu dawać czegoś tandetnego, bo uzyska się w ten sposób efekt odwrotny do zamierzonego, wręcz zrazi klienta i sprawi, że będzie on postrzegać markę jako nieprofesjonalną, wręcz niechlujną. Rodzajów gadżetów reklamowych jest sporo do wyboru, ale niezawodna będzie klasyka, czyli kubki. Każdy ich potrzebuje i używa na co dzień. Występują w różnych wielkościach, kształtach, kolorach. Można umościć na nich dowolny nadruk, czyli przykładowo logo firmy. Trudno wyobrazić sobie kogoś, kto wyrzuciłby nowy kubek, z pewnością trafi do szafki i będzie użytkowany. Tyle wystarczy do tego, aby za każdym razem w świadomości obdarowanego pojawiał się wizerunek marki. Duża i płaska powierzchnia kubka pozwala na umieszczenie dobrze widocznego nadruku, łącznie z nazwą i logo firmy.

Po kubki reklamowe sięgają firmy zarówno małe, jak i średnie, ale nie tylko. Nawet duże i prężnie rozwijające się przedsiębiorstwa inwestują w gadżety reklamowe, bo płynie z niego wiele korzyści. Kubki reklamowe są uniwersalnym gadżetem, który sprawdzi się w praktycznie każdej branży. Istotną kwestią jest to, aby upominek spełniał swoją nadrzędną funkcję, czyli promował markę, a kubek sprawdza się idealnie ze względu na swoją wielkość. Wystarczy zadbać o to, aby czymś się wyróżniał, przykuwał wzrok. Musi być też dopasowany do charakteru firmy, wobec czego trzeba dobrze przemyśleć jego wybór.

Jaki powinien być gadżet reklamowy?

Jeśli firma decyduje się już w inwestycję w gadżety reklamowe, to musi dobrze przemyśleć swój wybór. Jeżeli upominek ma być skutecznym narzędziem promocyjnym, to powinien być przede wszystkim:

  • Przydatny, wartościowy dla użytkownika;
  • Atrakcyjny, przyciągający uwagę;
  • Wysokiej jakości;
  • Odpowiednio dopasowany do okazji;
  • Trwały i bezpieczny w użyciu;
  • Wszechstronny;
  • Uniwersalny;
  • Dobrze oznakowany, z widocznym nadrukiem (z nazwą, logo firmy);
  • Przyjazny środowisku naturalnemu.
BizNews


© 2020 BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry