Dlaczego Analytics ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu w marketingu?

Studiowanie wskaźników tego, co robisz, jest bardzo ważną częścią dobrego biznesu. Nie patrząc na liczby, których naprawdę nie możesz wiedzieć dokładnie, dlaczego doświadczyłeś ani udanego lub niepowodzenia. Możesz założyć założenia, ale jeśli nie musisz tego robić lepiej posługiwać się faktami, aby zapewnić, że twoje wysiłki nie są marnotrawstwem.

* Jeśli nie możesz zmierzyć, to nie istnieje - kiedy ustawisz cele, powinny być coś, co można wyrazić liczbami: kliknięciami, odsłonami, rejestracjami, zakupami itd. Możesz nawet przypisać wartości do konwersji, aby Google Analytics informowało Cię, jaka jest konkretna konwersja bez konieczności opuszczania systemu.

* Pomóż Ci poznać użytkowników - pewnie założysz pewien pomysł publiczności przed rozpoczęciem działalności. Utworzyłeś materiały marketingowe w oparciu o idealną widownię i działa. Ale czy może działać lepiej? Jeśli będziesz głęboko pogłębiać demografię odbiorców (zwłaszcza ludzi, którzy się nawrócili), z pewnością możesz.

* Będziesz wiedzieć, jaka jest najważniejsza treść - podczas konfigurowania analityki możesz zobaczyć, jakie artykuły, artykuły i inne materiały zwiększają trakcję. Możesz wyświetlać komentarze, komentarze i inne informacje, które pomogą Ci ocenić, jakiego rodzaju treści potrzebujesz, by stworzyć więcej.

* Pozwala zrozumieć najlepszych partnerów - przy użyciu zgromadzonych danych można dowiedzieć się, kto / co wysyła najwięcej ruchu (ruch konwertowany) do Twojej witryny. Jest to przydatne, ponieważ jeśli jest to jedna konkretna osoba (np. Stowarzyszona) lub jedna strona internetowa, możesz dać im dodatkową miłość, aby zachęcić więcej do tego samego.

* Pomaga Badać Twój Konkurs - Nic ważniejszego poza odwiedzających niż Twój konkurent. Możesz dużo się nauczyć od konkursu, gdy dowiesz się, co robi - w tym słów kluczowych, których używają, cen pobieranych za swoje produkty, a nawet ich współczynników konwersji.

* Nauczy Cię, co działa dla Twoich odbiorców - podczas analizowania swoich numerów można sprawdzić, czy pomysły, z którymi pracowałeś, czy nie. Niektórzy będą, inni nie. Możesz sprawdzić, co działa, zoptymalizować i zrobić więcej, patrząc na dane.

* Umożliwia zabicie projektów, które nie działają - nawet nie musisz pozwolić, aby projekty były kontynuowane, jeśli liczby pokazują, że są one nie do końca. Możesz szybko zabić projekty, gdy robisz online. To nie jest takie jak stare czasy, kiedy trzeba było pozwolić, aby wszystko biegało i patrzyło, jak twoje pieniądze się opuszczają.

Prowadzenie firmy przez numery jest czymś, co może pomóc w wyprzedzeniem w sposób, który wcześniej nie rozważał. Konieczne jest zapoznanie się z metrykami, określaniem celów i określaniem korelacji, ponieważ nie wszystko jest tak, jak się wydaje, jeśli chodzi o liczby.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Positive SSL