Korzystanie z Analytics w celu zrozumienia odwiedzin

Twoi internauci to znacznie więcej niż widoki stron. To ludzie, którzy podejmują różne działania (lub nie), gdy trafiają do Twojej witryny. Ważne jest, aby zrozumieć jak najwięcej o nich. Dzięki silnej sieci Google mają wiele informacji na temat Twoich użytkowników. Możesz również użyć go, aby poznać prawdziwą publiczność.

* Kim oni są? - Wiedząc dokładnie, kim są Twoi goście, ponieważ po pierwszym wybraniu odbiorców zazwyczaj spotykasz się z najlepszymi odbiorcami, dzięki czemu można tworzyć materiały marketingowe oraz produkty i usługi. Ale gdy Twoja witryna będzie działać na żywo i sprzedajesz swoje produkty, sprawdzenie, czy nadal masz do sprzedaży właściwe osoby, pomaga bardzo.

* Skąd oni przyszli? - Jak ważna jest znajomość Twoich odbiorców Bo jeśli widzowie znajdą Cię bardziej z jednej lokalizacji nad drugą, musisz tam podjąć działania, aby można było uzyskać więcej tego ruchu. W Google Analytics można znaleźć te informacje w sekcji All Referrals.

* Gdzie znajduje się odbiorca? - Obszar analityki lokalizacji Geo można sprawdzić, gdzie mieszkają Twoi odbiorcy. Nawet jeśli prowadzisz marketing na całym świecie, masz dobre informacje, ponieważ lokalizacja Twoich widzów pomoże Ci założyć założenia dotyczące ich osobowości i wartości.

Co robią w Twojej witrynie? - Możesz określić, co każdy użytkownik widzi w witrynie, dzięki czemu można zobaczyć, które artykuły menu są najbardziej popularne. Pomoże to określić, jaki rodzaj zawartości powinieneś umieścić w swojej witrynie. Wykorzystaj więcej tego, co czytają i przeglądają w witrynie, aby przyciągnąć jeszcze więcej takich użytkowników.

* Czego oni chcą? - Analizując to, dokąd zmierzają, jak one oddziałują i tak dalej, można założyć pewne założenia, co chcą od Ciebie. Jeśli czytają blogi, wykonaj więcej; Jeśli częściej oglądają i udostępniają filmy wideo, zrób więcej.

* Gdzie są ich ścieżki konwersji? - Wiedza o krokach podejmowanych przez użytkownika w celu osiągnięcia decyzji o zakupie jest ważna, ponieważ może pomóc Ci utworzyć ścieżki, które pracują dla użytkowników w oparciu o dokonane konwersje. Te informacje mogą pomóc Ci zoptymalizować ścieżki sprzedaży.

* Jakie informacje czy komentują? - Jeśli masz fora, lub masz otwarte komentarze na swoim blogu lub otrzymujesz e-maile od osób, które kupiły coś od ciebie, jakie informacje najbardziej komentują? Czy jest pozytywny, negatywny czy obojętny? Dzięki tej informacji możesz tworzyć więcej treści, które otrzymują większe odpowiedzi.

Wszelkie informacje, które można uzyskać od użytkowników, pomogą Ci ulepszyć nie tylko witrynę internetową, ale całą firmę. Możesz nauczyć się tyle, co ci obecni użytkownicy robią i nie robią w swojej witrynie. Wykorzystaj informacje, aby wszystko ulepszyć i lepiej.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Positive SSL