Korzystanie z Analytics w celu zrozumienia konkurencji

Im więcej możesz zrozumieć swoją konkurencję, tym lepszy interes będziesz mieć. Możesz się od nich nauczyć - zwłaszcza jeśli byli dłużej niż ty. Jeśli wiesz, z faktu, że konkurencja jest opłacalna i że są dobrzy w tym co robią, to jeszcze ważniejsze jest, abyś się nauczył od nich wszystkich. Możesz to zrobić, korzystając z analityki.

* Alerty Google - jest to doskonała, bezpłatna usługa. Zaloguj się i wybierz słowa kluczowe, nazwy i więcej, aby wyszukać. Następnie określ, ile razy chcesz otrzymywać alerty w skrzynce odbiorczej wiadomości e-mail. Możesz skanować każdy e-mail, aby znaleźć informacje o swojej konkurencji, które można wykorzystać w swojej własnej firmie.

Link - https://www.google.com/alerts

* Wypowiedzi społeczne - użyj tej wyszukiwarki opartej na chmurze, aby wyszukać witryny, blogi i inne informacje o Twojej konkurencji. Potem możesz spojrzeć na to, co robią. Zidentyfikuj luki w oferowanych przez siebie ofertach i możesz szybko pobić konkurencję.

Link - http://socialmention.com/

* Grafik strony internetowej - mimo że prosi o witrynę, a nie o konkurencję (i adres e-mail), możesz nadal używać jej do sprawdzania stanu witryny innej osoby. Informacje, które otrzymasz to rozmiar strony, szybkość strony, przekierowania i więcej, w tym ilość zgłoszeń do serwisu. To również informuje, jak robią w SEO i nie tylko.

Link - https://website.grader.com/

* Link-Assistant.com - przy użyciu tego oprogramowania do pobrania można studiować słowa kluczowe witryny konkurenta, dzięki czemu będziesz wiedział, jakie słowa kluczowe używają. Możesz je wykorzystać w swojej witrynie, aby zdobyć swój ruch.

Link - http://www.link-assistant.com/

* SocialAdNinja - możesz użyć tego oprogramowania do kopiowania i udostępniania własnych reklam konkurenta. Oczywiście nie skopiuj ich dokładnie, ponieważ sprzedajesz własne produkty, ale pomoże to powielić najbardziej udane reklamy online.

Link - http://www.socialadninja.com/

* KeywordSpy - To oprogramowanie jest niesamowitym sposobem na skorzystanie z ciężkiej pracy zawodowej i badań. Możesz dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe używają, co wydają na AdWords, ich oszacowania ROI i wiele innych.

Link - http://www.keywordspy.com/

* Otwórz witrynę Explorera przez MOZ - Możesz uzyskać wiele informacji na temat swojej konkurencji z tej opcji opartej na chmurze. Możesz uzyskać informacje na temat linków wchodzących do serwisu i używanego anchor text, a nawet można porównać pięć witryn. Co więcej, to nic nie kosztuje, gdy się zapisujesz.

Link - https://moz.com/researchtools/ose/

Korzystanie z tych narzędzi, aby odkryć ważne dane, aby analizować Twoją konkurencję, to świetny sposób na rozwój firmy i zadowolenie widzów. Biorąc pod uwagę konkurencję, możesz dowiedzieć się, co naprawdę chcą widzieć i co naprawdę im odpowiadają.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Positive SSL