Korzystanie z Analytics w celu poprawienia witryny

Analizy witryny umożliwiają śledzenie i pomiar różnych parametrów witryny. Mogą też pomóc Ci zapewnić, że witryna jest w pełni zoptymalizowana pod każdym względem - w tym układ, szybkość, SEO i inne. Na przykład w Google Analytics można tworzyć wiele różnych raportów, które pomogą Ci zrozumieć zdrowie swojej witryny.

Najpierw ustal cele

Pierwszą rzeczą do zrobienia jest wyznaczenie celów dla Twojej analizy. Na przykład jeśli masz seminarium internetowe, warto zapoznać się z liczbą osób, które zapisały się na seminarium internetowe i zarejestrujesz się w biuletynie. Jeśli stworzysz białą kartę, możesz śledzić, ile osób pobrało białą kartę, a jeśli umieścisz linki wewnątrz białego papieru, chcesz wiedzieć, ile osób kliknie.

Czy SEO działało czy nie? - Korzystając z dostępnych danych analitycznych, możesz sprawdzić, czy ruch lub konwersje wzrosły po zaktualizowaniu SEO w witrynie i dodaniu większej liczby treści.

* Jakiego typu treści najlepiej działa? - Można również dowiedzieć się, które posty są bardziej popularne i które zostały przekształcone. Kiedy rozpatrujesz, które posty blogu są popularne, co mają wspólnego?

* Które segmenty odbiorców konwersji są wyższe? - Jeśli używasz segmentacji odbiorców, możesz odkryć segmenty, które są ukryte z większą szybkością, co oznacza, że ​​możesz je wykorzystać, aby segment ten był trudniejszy.

* Jakie nowe produkty lub usługi należy ofiarować - podczas analizowania przez analityków, co najbardziej podobają się Twoi użytkownicy, możesz oferować komplementarne produkty lub usługi, a nawet nowe rzeczy, które mogą im się spodobać w oparciu o gromadzone przez Ciebie dane.

Pomóż w określeniu nowych celów - podczas wyszukiwania danych i informacji, które znajdziesz w oprogramowaniu analitycznym, można rzeczywiście wymyślić nowe pomysły na nowe cele - cele, które mogłyby nie pochodzić, jeśli nie spojrzysz na inne dane. Na przykład pierwszym celem może być zachęcanie użytkowników do subskrybowania biuletynu, a następnie skonfigurowanie celu, które osoby z listy biuletynów przejdą na stronę członkowską.

* Pomóż Wybrać właściwe słowa kluczowe - Jedną z rzeczy, które Google Analytics i AdWords są naprawdę dobre, pomaga Ci wybrać odpowiednie słowa kluczowe. Ponadto po pobraniu kilkuset słów kluczowych pomoże Ci zdecydować, do jakiego typu treści dodać na podstawie badań słów kluczowych.

* Pomóż nam zidentyfikować Slow Loading Site - czasami projektanci stron internetowych dodają zbyt wiele ciekawych funkcji, które powodują, że witryna spowalnia. Jeśli Twoja witryna jest zbyt wolna, użytkownicy odejdą, a Google zanika Twoją witrynę. Zachowując tabele tego metryki, możesz podjąć kroki w celu poprawy.

Korzystanie z analityki, które pomogą Ci poprawić swoją witrynę, jest świetnym zastosowaniem oprogramowania. Możesz upewnić się, że witryna jest aktualna, działa szybko i ma odpowiednią nawigację i SEO, dzięki czemu można szybko przekonać użytkowników do kupujących.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
    1. klimatyzacja do biura poznań
    2. jeśli twojemu domowi doskwierają letnie upały a jakość powietrza w biurze nie zadowala rozwiązaniem będzie odpowiednio dobrana klimatyzacja

Positive SSL