Social Media Analytics

Jedną rzeczą trudną do zrobienia jest interpretowanie, co oznaczają działania w mediach społecznościowych. Faktem jest, że nie wszystkie działania mają znaczenie. Ważne jest, aby wiedzieć, co ma znaczenie, a co nie. Ważne jest również wiedzieć, co oznacza wszystko, czy potencjalnie, na podstawie innych czynników i wyznaczonych celów. Poniżej przedstawiono kilka ważnych pytań do rozważenia.

* Prowadzenia - Ile nowych potencjalnych klientów wzbudziłeś w akcji, którą wykonałeś? Jeśli założysz darmowy przewodnik i wprowadził do obrotu, ilu osób zostało zarejestrowanych i pobranych? Jeśli ludzie pobrali freebie, ile osób to podjęło dalsze działania?

* Zaangażowanie - kiedy tworzysz post, ile osób odpowiada w jakiś sposób na zaangażowanie? Jaki był moment zaangażowania? Czy widzowie robili to, co myśleliście, że zrobią?

* Reach - ile osób dzieliło Twój wpis? Jak dotąd dotarł do stanowiska, co oznacza, ilu ludzi zwróciło na nie uwagę i podzieliło się nim? Jeśli wiele osób udostępniło to, warto rozważyć dodanie większej liczby treści.

* Wrażenia - podczas zwiększania postu na Facebooku, ile wyświetleń zrobił w porównaniu z liczbą osób, które ją widziały, podzielili się z nimi i angażowali się w nią? Co zrobili później?

* Ścieżki - za pomocą swojego oprogramowania analitycznego możesz skonfigurować metodę testowania ścieżek, aby dowiedzieć się, jaki typ ścieżki działa najlepiej. Może to pomóc w identyfikacji otworów w planach osiągnięcia swoich celów.

* Unikalne wizyty - ważne jest, aby wiedzieć, ile unikalnych odwiedzin każdego dnia, skąd pochodzą, a co zrobili po ich dotarciu. Czy oni się nawracają? Czy zapisali się na wszystko? Czy coś pobrali? Czy przeszukali Twoją witrynę?

* Powtarzanie wizyt - wiele gości powtarzających się jest oznaką zdrowego miejsca z dużą ilością treści dla odbiorców do czytania i przeglądania. Jaki jest odsetek użytkowników powtórzonych w porównaniu z nowym ruchem? Jeśli jest niski, co możesz zmienić? Czy kierujesz reklamy prawidłowo?

* Odbijanie - osoby przychodzące do Twojej witryny, a następnie odchodzą, zanim coś zrobią? Jeśli ta stawka jest wysoka, oznacza to, że coś jest nie tak. Dowiedz się, skąd pochodzą linki i spróbuj określić, czy treść jest źle skierowana, czy nie.

* Zakoń czenia - jak i na jakiej stronie ludzie korzystajĘ ... z Twojej witryny, a jeś li pochodzĘ ... z mediów społecznych, skąd pochodzą? Czy możesz wskazać, co ich odchodzi? Co możesz zrobić, aby zachęcić ich do pozostania lub do ich przekształcenia w jakiś sposób, na przykład przy użyciu wyjścia pop-under?

* Czas na witrynie - jak długo użytkownicy przebywają na Twojej stronie i co dokładnie robią, gdy są tam? Co najbardziej czyta? Co oni najbardziej oglądają? Co dokładnie robią, że utrzymuje je na social media? Jeśli są tylko tam krótki czas, co oni zrobili?

* Wzrost - Jak szybko użytkownicy odwiedzają Twoją stronę / platformę społeczności społecznościowych poprawiającą się co miesiąc? Czy idzie w górę lub w dół? Jakie działania wpływają na wzrost? W jaki sposób można zrobić więcej z tych rzeczy, aby nadal rozwijać swoją witrynę internetową i swoje wpływy?

* Odpowiedź - podczas tworzenia postu, jak długo trwa reakcja Twoich odbiorców i jaki typ odpowiedzi otrzymasz? Czy komentują, lubią, dzielą, retweeting itd.?

* Linki przychodzące - jak wiele innych udostępnia Twoje sieci społecznościowe i powoduje, że ludzie łączą się z Twoimi social media networks? Kto udostępnia więcej platformy i dlaczego?

Ostatecznie jedyną rzeczą, która naprawdę ma znaczenie w schemacie rzeczy, jest konwersje. Jeśli nie osiągniesz celów konwersji, musisz odpowiednio dostosować. Pamiętaj, że konwersje są takie, na jakie się decydują. Możesz śledzić rejestracje, kliknięcia lub sprzedaż e-mailową. To, co oznacza konwersja zależy od ciebie.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Positive SSL