Dziewięć wspólnych błędów w Analytics

Jeśli naprawdę chcesz poprawić swoją firmę, zdobyć więcej klientów i zwiększyć sprzedaż, musisz pamiętać o swoich numerach. Metryki za tym, co działa lub nie działa, jest bardzo ważne. Twierdzą, że tylko 20 procent Twoich działań stanowi 80 procent wyników. Co jeśli pracujesz w złym 20 procentach? Jeśli studiujesz analitykę, będzie to o wiele bardziej prawdopodobne, że pracujesz w 20 procentach.

Poniżej znajduje się dziewięć typowych błędów w analityce. Miejmy nadzieję, że czytając je, unikniesz tych samych błędów.

1. Nie patrząc na Numbers at All - wielu ludzi ma doskonałe wyniki w sprawach online i offline, w których nigdy nie patrzą na pojedynczą liczbę. Można się zastanawiać, co to jest, jeśli jesteś już skuteczny. Ale prawda jest taka, ile można osiągnąć sukces właścicielowi firmy, jeśli wiedzą, co działa, a co nie działa?

2. Patrząc na Niewłaściwe informacje - wielu nowych osób analizuje informacje, które naprawdę nie mają znaczenia. Na przykład "odbijanie" naprawdę odbija się? Czy też zostały przeniesione do linku do partnerskiego przekierowania, którego nie można śledzić za pomocą swojego oprogramowania analitycznego?

3. Nie poprawnie konfigurować oprogramowania - jeśli jesteś nowy i nie masz pojęcia o możliwościach oprogramowania lub jak go używać, musisz uzyskać szkolenie lub kogoś, kto jest profesjonalistą i przygotować raporty . Oprogramowanie działa tylko u użytkownika.

4. Regularne monitorowanie - często ludzie spędzają mnóstwo czasu i pieniędzy na konfigurowaniu analityki, ale nigdy nie patrzą na nie. To straszne użycie oprogramowania i ogromny błąd dla firmy. Po jego skonfigurowaniu upewnij się, że monitorujesz wszystko zgodnie z określonym harmonogramem, abyś niczego nie przegapił.

5. Brak segmentacji na potrzeby ponownego kierowania / remarketingu - jedna z najpotężniejszych form marketingu to retargeting lub remarketing dla osób, które wcześniej odwiedziły witryny lub miały jakiś rodzaj interakcji. Niektórzy ludzie muszą zobaczyć oferty wielokrotnie, aby wreszcie ufać. Nie przegap tej niesamowitej zdolności.

6. Nie ustawianie celów konwersji - jeśli nie ustawisz celów w oprogramowaniu, nie wiesz, czy to, co próbujesz osiągnąć, dzieje się, czy nie. Możesz założyć założenia oparte na dochodach, ale naprawdę nie wiesz, co pomaga lub szkodzi.

7. Nie filtrując nieprawidłowego ruchu - dużo ruchu może po prostu zepsuć numery, więc potrzebujesz umiejętności i wiedzy, jak odfiltrować ten konkretny ruch. Nieprawidłowym ruchem są osoby, które odwiedzają Twoją witrynę, takie jak Ty, Twój wirtualny asystent lub projektant stron internetowych.

8. Nie ustawianie wielu widoków - gdy otrzymujesz raporty, zamiast starać się sprawdzać wszystko naraz, ustaw wiele widoków, aby zobaczyć, co każdy parametr oznacza Twoją firmę.

9. Nie zróżnicowanie typów ruchu - istnieje kilka rodzajów ruchu, takich jak bezpośrednie, bezpośrednie i tak dalej. Powinieneś różnicować każdy rodzaj ruchu, aby wiedzieć, co powoduje spike w odbijaniu lub konwersjach.

Jeśli nie używasz swojego oprogramowania analitycznego ze względu na brak wiedzy lub czasu, rozważyć zatrudnienie profesjonalistów. Google Analytics oferuje certyfikację i odznakę Google dla tych, którzy zdali testy. Jeśli masz czas, rozważyć przejście przez kurs.

Link - https://support.google.com/partners/answer/6089738?hl=pl

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Positive SSL