Dziewięć narzędzi Analytics, których można używać

Jedną z najważniejszych rzeczy, które możesz zrobić jako właściciel firmy, która korzysta z marketingu internetowego jest zbadanie liczby. Niektórzy uważają, że analiza jest nudna, ale w rzeczywistości może być bardzo ekscytujące znaleźć klucz do odblokowania wyższych konwersji i wyższego zwrotu z inwestycji.

Oto dziewięć różnych narzędzi analitycznych, z których możesz korzystać.

1. Chartbeat - to oprogramowanie oparte na chmurze jest trochę inne niż niektóre inne produkty. Firma ta zdaje sobie sprawę, że kliknięcia są tylko częścią historii. Dzięki temu oprogramowaniu będziesz wiedział od razu, jaka treść najlepiej sprawdza się w witrynie lub blogu.

Link - https://chartbeat.com/

2. Adobe Analytics - dzięki tej usłudze możesz zebrać wiele informacji o wszystkich działaniach online, w tym na komórki. Poznaj podróż każdego klienta wewnątrz i na zewnątrz od A do Z za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Możesz przeprowadzić 360 analiz klientów, używać inteligencji predyktywnej i więcej.

Link - http://www.adobe.com/marketing-cloud/web-analytics.html

3. Google Analytics - jest to oryginalne darmowe oprogramowanie analityczne, które zdecydowanie warto wypróbować. Oferuje tak wiele funkcji i korzyści, że nie byłoby możliwe, aby przejść nad nimi wszystkich w tej przestrzeni. Ale dobrze byłoby, gdyby się dobrze nauczył lub zatrudniał profesjonalistów, którzy pomogą Ci w użyciu tego oprogramowania.

Link - https://analytics.google.com/

4. Snowplow Analytics - działa na pomysł rurociągów, dzięki czemu można wyświetlać wszystkie interakcje z klientami, monitorować wydajność swojej firmy, a nawet odpowiadać na użytkowników w czasie rzeczywistym. Możesz śledzić wszystko, co chcesz śledzić.

Link - http://snowplowanalytics.com/

5. Piwik - jest to narzędzie analityczne typu open-source, które można wykorzystać. Ty i tylko Ty możesz zobaczyć informacje. Możesz ją obsługiwać lub używać w chmurze. Masz pełną kontrolę nad testami i analizami.

Link - https://piwik.org/

6. Clicky - prawie milion stron internetowych korzysta z Clicky w celu monitorowania ich analityki internetowej w czasie rzeczywistym. Jeśli chcesz wiedzieć, jak Twoja strona działa w prosty sposób, to oprogramowanie dziwne pomoże Ci dokonać właściwych wyborów.

Link - https://clicky.com/

7. KissMetrics - analiza, którą można uzyskać od KissMetrics, pomoże Ci stać się bardziej skupiona na klientach, gdy dowiesz się, co sprawia, że ​​klienci są zazdroszczeni. Będziesz mógł zoptymalizować strony poprzez testy i wiele innych. Jeśli chcesz utrzymać zadowolonych klientów, jest to świetne oprogramowanie do wypróbowania.

Link - https://www.kissmetrics.com/home/

8. Woopra - możesz użyć tego oprogramowania do śledzenia użytkowników anonimowych witryn sieci Web i aplikacji mobilnych, nawet zanim się zidentyfikują, a następnie też. Jeśli chcesz naprawdę dobrze zrozumieć klientów i cykl zakupów, spróbuj tego oprogramowania.

Link - https://www.woopra.com/

9. HubSpot Analytics - HubSpot oferuje olbrzymią kwotę dla właścicieli witryn i właścicieli firm w zakresie analityki. Raporty oferują dane dotyczące sprzedaży i marketingu w jednym miejscu dla łatwiejszego zrozumienia.

Link - http://www.hubspot.com/products/analytics

Jakie oprogramowanie wybrać, zależy od tego, jakie są Twoje cele. Dodatkowo, zależy to od własnego zrozumienia i wiedzy, jeśli chodzi o korzystanie z oprogramowania. Możesz rozważyć zatrudnienie specjalistę, który jest ekspertem w każdym z tych opcji oprogramowania, aby można było w pełni wykorzystać możliwości analityki.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Positive SSL