Testowanie A / B w Google Analytics

Testowanie A / B składa się z dwóch wersji tego, co testujesz, które są nieco inne. Następnie dzielisz ruch między dwiema wersjami i sprawdź, który z nich jest konwertowany z większą szybkością. Wydaje się to wystarczająco proste, ale większość marketerów nawet tego nie robi, nawet jeśli wielokrotnie wskazywała, że ​​właściciele witryn internetowych, którzy przeprowadzają właściwe testy A / B, mają wyższe konwersje i wyższy zwrot z inwestycji niż ci, którzy tego nie robią.

Utwórz zabezpieczenie marketingowe

Niezależnie od tego, czy jest to strona sprzedaży, strona docelowa biuletynu czy coś innego, utworzyć projekty w dwójkach. Chcesz utworzyć dwie strony docelowe (A i B), które są nieco inne. Na przykład może każda strona ma inny obraz, lub inny nagłówek, a może inny przycisk kupna / połączenia z działaniem.

Prześlij strony do Twojej witryny

Będziesz potrzebować adresów URL stron, które mają zostać przetestowane. Upewnij się, że podczas zbierania adresów URL, które nadajesz nazwy każdej stronie testowej, aby wiedzieć, który z nich jest przypisany do każdego adresu URL. Śledź to wszystko, aby upewnić się, że się nie mieszasz, aby Twoje wyniki okazywały się trafne.

Ustaw swoje cele

Oczywiście, Twoim celem jest zarabianie więcej pieniędzy i zwiększenie zwrotu z inwestycji. Ale będziesz miał wiele różnych celów konwersji, takich jak rejestracja biuletynów, pobieranie bezpłatnych, sprzedaży i nie tylko. Wybierz "eksperymentalny cel" w Google Analytics, aby utworzyć swoje cele. Znajdziesz to w Zachowaniu i eksperymentach. Wystarczy kliknąć "Utwórz doświadczenie", aby rozpocząć.

Nazwij eksperyment

Wybierz nazwy swoich eksperymentów, aby można było zidentyfikować, która strona najlepiej sprawdza się podczas testów. Gdy to zrobisz, możesz ustawić cele w "celach tego eksperymentu". Masz kilka opcji, takich jak AdSense, e-commerce i wiele innych wskaźników celów. Wybierz najlepszy test.

Uruchom test

Po jego skonfigurowaniu i przesłaniu możesz go uruchomić. Regularne sprawdzanie statystyk, jak tylko możesz; Na początku możesz to robić codziennie, a może co tydzień. Niech trwa wystarczająco długo, aby być pozytywnym, na którym testie, A lub B, działało lepiej.

Wybierz najlepsze strony konwersji

Pamiętaj, że konwersje i kliknięcia są ładne, ale pieniądze są punktem. Zawsze istnieją możliwości, że najbardziej kliknięta i zmarła strona nie jest tą, która robi najwięcej pieniędzy. Dlatego konieczne jest, aby przeprowadzić eksperyment wystarczająco długo, z wystarczającymi zmiennymi, aby zauważyć. Na przykład nie podpisuj ludzi na tej samej liście, nawet jeśli serie są takie same; W ten sposób wiesz, która lista jest wypełniona respondentami A lub B.

Kiedy wiesz, jakie są Twoje cele i sprawdź, jak precyzyjnie projektujesz strony sprzedaży i strony docelowe dla Twoich odbiorców, wkrótce zaczniesz lepiej konwersizować i zarabiać więcej pieniędzy. Testowanie w Google Analytics jest bezpłatne i warto.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Positive SSL