Sukces mierzony w milionach

29 styczeń 2013

Ponad 39 milionów osób odwiedziło Galerię Krakowską w 2012 roku - to prawie o milion więcej niż wynosi liczba mieszkańców Polski. Każdego roku z oferty centrum korzysta coraz więcej klientów, dzięki czemu Galeria należy do grona najchętniej odwiedzanych tego typu miejsc w Polsce.

Mieszkańcy Krakowa doskonale pamiętają tereny przy Dworcu Głównym sprzed kilku lat – puste, szare, niezagospodarowane przestrzenie, odstraszające przybywających do Krakowa turystów. Dzisiaj, na blisko 60 tys. m kw. powierzchni, działa ponad 270 sklepów, restauracji i innych obiektów prowadzonych zarówno przez firmy międzynarodowe, ogólnopolskie jak i przez lokalnych przedsiębiorców z Małopolski. Odpowiednio dobrany wachlarz branż i unikalnych marek, których na próżno szukać w innych miejscach Krakowa sprawia, że każdego roku w Galerii Krakowskiej robi zakupy coraz więcej osób. Dla porównania Galeria w 2009 roku zanotowała 34,9 mln odwiedzin, w 2010 roku 36,8 mln, w 2011 roku 38 mln, a w 2012 roku odwiedziło ją aż 39, 5 mln klientów.

Oferta handlowa i rozrywkowa centrum już od początku spotkała się z ogromną aprobatą, a w roku 2012 zainteresowanie obiektem przerosło oczekiwania inwestorów. Ponad 39,5 milionów klientów odwiedzających Galerię, to wielkie osiągnięcie i dowód na atrakcyjność obiektu, który odznacza się ogromnym potencjałem i przyciąga uwagę nowych najemców. Potwierdzeniem wysokiej renomy Galerii Krakowskiej jest nie tylko zainteresowanie ze strony krakowian i turystów, ale także otrzymane nagrody o randze międzynarodowej, m.in. ICSC European Shopping Center Award - dla najlepszej galerii handlowej w Europie, Merit Award oraz najwyższe miejsce w Rankingu Najlepszych Centrów Handlowych w ocenie najemców przeprowadzonym przez Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych.

Galeria Krakowska bez wątpienia jest wyjątkowym miejscem, które świetnie wpisało się w handlowy i towarzyski krajobraz Krakowa. Doceniają to zarówno nasi klienci, jak również najemcy – z dumą podsumowuje Ryszard Wysokiński, dyrektor Galerii Krakowskiej.

Do odwiedzenia Galerii zachęcają także organizowane w pasażach centrum liczne atrakcje takie jak pokazy mody czy wystawy tematyczne, które uatrakcyjniają czas spędzony na zakupach. Oprócz licznych sklepów, butików, kawiarni, restauracji i eventów, Galeria Krakowska oferuje również szereg udogodnień dla gości, tak by – niezależnie od wieku - każdy czuł się w niej dobrze i swobodnie. Stąd dostępność przechowalni bagażu, czy największy w centrum miasta parking na 1400 miejsc. Galeria Krakowska to miejsce, w którym każdy, niezależnie od wieku, pochodzenia czy narodowości może czuć się jak u siebie.

Zapisz się do naszego Newslettera

Home | O nas | Reklama | Kontakt