Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


25 lat świętuje Grupa Eura7, agencja reklamowa software house

Łukasz Wołek z urodzinowym tortem Grupy Eura7
 |  Artykuł partnera  |  Informacje prasowe

Obchodząc 25-lecie istnienia, Grupa Eura7 z dumą patrzy na dwa i pół dziesięciolecia przełomowych osiągnięć oraz innowacyjnych wdrożeń, które wpłynęły na kształtowanie polskiego rynku marketingowego i technologicznego. Od założenia w 1999 roku firma systematycznie wyznacza trendy, rozwija ofertę usług i wprowadza nowatorskie rozwiązania, redefiniując standardy w branży.

Grupa Eura7 jest rozpoznawalna wśród wielu Polskich firm i organizacji. Spółki z grupy współpracowały m.in. ze Starostwem Powiatowym w Łęcznej, firmą Greinplast z Krasnych, Śnieżką z Brzeźnicy, Sokołów z Sokołowa Podlaskiego oraz Colfarmem z Mielca. Software house Eura7 zaprojektował i wdrożył portal Inicjatywy Tato.Net, prowadzonej przez Fundację Cyryla i Metodego z Lublina.

Greta Winkler, Prezes Zarządu Tato.Net, mówi o współpracy z Grupą Eura7: „Zespół Eura7 wyróżnia nie tylko wysoki poziom wiedzy technicznej, ale również umiejętność rozumienia potrzeb klienta i przekładania ich na realne rozwiązania. Realizacja projektu przebiegła wzorcowo, zgodnie z ustalonym harmonogramem, bez nadmiernego angażowania naszego zespołu. Wykorzystana technologia i narzędzia były perfekcyjnie dopasowane do naszych wymagań.”

Gdy w 1999 roku prezes i założyciel Grupy Eura7, Łukasz Wołek, rozpoczynał studia na kierunku Automatyka na AGH, trudno było przewidzieć, że mała firma tworząca strony WWW stanie się jedną z najbardziej doświadczonych i cenionych marek marketingowych w Polsce. Dziś Grupa Eura7 to dynamiczny ekosystem, w skład którego wchodzą nowoczesny Eura7 software house Kraków based, kreatywna agencja reklamowa abanana oraz firma Viscale, specjalizująca się w programach lojalnościowych. W portfolio inwestycyjnym grupy znajduje się również startup Nofsza, lider w dziedzinie loterii promocyjnych, dla którego dostarczane są rozwiązania IT, integracje systemów, strony typu landing page oraz wsparcie w e-commerce.

„Kiedy 15 grudnia 1999 roku, jako student pierwszego roku, zakładałem firmę zajmującą się tworzeniem stron internetowych, nie przypuszczałem, że stanie się ona jednym z liderów polskiego marketingu, opartego wyłącznie na rodzimym kapitale” – wspomina Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

Zespół Grupy Eura7

Dodaje: „Od samego początku stawialiśmy na innowacje i rozwój ludzi. Już w 2009 roku, jako jedni z pierwszych w Polsce, wprowadzaliśmy marki do mediów społecznościowych, pracując m.in. dla Verbena i Góralki. Dziś nasze działania koncentrują się na integracji sztucznej inteligencji z procesami i produktami. Przykładem jest Viscale Box – zautomatyzowany program lojalnościowy B2B, oparty na algorytmach AI, który obniża koszty wdrożenia i zwiększa efektywność. Obecnie Grupa Eura7 to przede wszystkim zespół najlepszych specjalistów.”

Przez ostatnie 25 lat, dzięki przemyślanym programom stażowym, firma umożliwiła setkom młodych ludzi rozwój w dynamicznym środowisku marketingowo-technicznym, pomagając kształtować kolejne pokolenia liderów i innowatorów.

„Ćwierćwiecze działalności to dla nas nie tylko powód do świętowania, ale i motywacja do dalszego rozwoju” – podkreśla Maks Michalczak, Head of PR and Content Marketing. „Planujemy nadal dostarczać nowatorskie rozwiązania, które pomogą naszym klientom sprostać coraz większym wyzwaniom cyfrowej rzeczywistości. Wierzę, że przed nami wiele ambitnych projektów, które ponownie przesuną granice możliwości marketingowych.”

Grupa Eura7 zamierza konsekwentnie umacniać swoją pozycję jako lidera innowacji rynkowych. Plany na przyszłość obejmują rozwój funkcjonalności Viscale Box, poszerzenie oferty o rozwiązania bazujące na AI, kampanie reklamowe AI oraz budowanie zintegrowanych ekosystemów marketingowych, które pozwolą markom działać skutecznie i bezpiecznie w dobie cyfryzacji.

25 lat Grupy Eura7