Jednym z ważniejszych celów każdego przedsiębiorcy powinno być zbudowanie pozytywnego wizerunku jego marki. Choć obecnie bardzo istotne jest prowadzenie zaplanowanej komunikacji w internecie, to nie można zapominać o profesjonalnym wyglądzie siedziby własnej firmy. Od kilku lat do oznaczania budynków wykorzystuje się reprezentatywne litery 3D, które wykonuje się z jakościowych i trwałych materiałów. Co sprawia, że są tak często wybierane, z jakich materiałów się je produkuje i – wreszcie – jaką pełnią funkcję w brandingu? Tego wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu!
Czym właściwie są litery 3D i co je wyróżnia?
Litery 3D są wykorzystywane na szeroką skalę w przygotowywaniu napisów przestrzennych, które na pierwszy rzut oka przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Dzięki odpowiedniej konstrukcji ich montaż na ścianie jest prosty i nie zajmuje dużo czasu. Doskonale nadają się do użytku zewnętrznego, a więc montażu na elewacji głównego budynku firmy – chociażby nad wejściem głównym czy od strony ruchliwej ulicy. Jednak równie często spotyka się je we wnętrzach – w tym np. nad recepcjami w hotelach czy w punktach obsługi klienta w największych sklepach.
Obecnie litery ścienne wykonuje się z wielu materiałów. Dzięki nowoczesnym technologiom obróbki istnieje możliwość dopasowania ich kształtu oraz koloru. Producenci oferują litery ścienne 3D:
- niemalowane,
- malowane na dowolny kolor – wybrany z szerokiej palety barw,
- z podświetleniem LED – może być ono zainstalowane zarówno wewnątrz liter, jak i za nimi już po powieszeniu na ścianie.
Co sprawia, że litery 3D cieszą się tak dużą popularnością?
Wynika to z ich kilku atutów, które dają im przewagę nad klasycznymi, płaskimi napisami.
- Różnorodność materiałów, z których mogą być wykonane – np. plexi lub nowoczesny styrodur.
- Łączenie w sobie funkcji dekoracyjnej z reklamową.
- Brak ograniczeń w dopasowaniu formy liter 3D do indywidualnych potrzeb.
Produkcja ze starannie wyselekcjonowanych materiałów
Obecnie największą popularnością przy wykonywaniu liter przestrzennych na ścianę cieszą się styrodur oraz plexi.
Te starannie wyselekcjonowane materiały są bardzo odporne na trudne warunki atmosferyczne i na długo zachowują swój piękny wygląd. Co więcej, zastosowanie styroduru lub plexi, daje Ci pełną swobodę w kreowaniu formy napisów przestrzennych. Dzięki prostej obróbce i stosowaniu specjalistycznych maszyn kształt liter 3D może być dowolny, co potwierdzają doświadczeni specjaliści z firmy Vemart.
Dekoracja, która pełni funkcję reklamy
Ważną zaletą liter3D jest to, że pełnią one nie tylko funkcję dekoracyjną, ale i promocyjną.
Zamontowane na budynku firmowym będą doskonale widoczne nawet z większej odległości. W efekcie ułatwią dotarcie do siedziby Twojego biznesu, a także staną się ozdobą całej elewacji. Jednocześnie litery przestrzenne to świetny sposób na reklamę. Estetyczne, wykonane zgodnie z identyfikacją wizualną firmy, mają duży wpływ na profesjonalny wizerunek każdej liczącej się marki. Powinieneś je zamontować nie tylko na fasadzie, ale i wewnątrz budynku – czyli w miejscach, w których przyjmujesz swoich klientów.
Różne rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb
Kolejnym plusem ściennych liter 3D jest duża swoboda w ich projektowaniu.
Dzięki ofercie Vemart zamówisz litery przestrzenne w dowolnym kształcie, wielkości oraz kolorze. Wykorzystanie najwyższej jakości styroduru lub plexi gwarantuje doskonały efekt wizualny po zakończeniu obróbki. Przygotowanie liter w formie zgodnej z identyfikacją wizualną marki dla doświadczonego producenta nie stanowi żadnego problemu.
Litery 3D na ścianę – eleganckie, ale i niedrogie
Na koniec kwestia, o której także warto wspomnieć – cena. Litery przestrzenne zdobią budynek i reklamują markę, a do tego są stosunkowo tanie w produkcji. Tak, jak wcześniej już podkreślaliśmy, szczególnie polecanymi materiałami do ich wykonania są styrodur oraz plexi. Obróbka w tym przypadku jest łatwa i, co za tym idzie, niedroga. Możesz się o tym przekonać już teraz, sprawdzając cennik producenta Vemart. Nawet w przypadku podświetlanych napisów 3D nie musisz obawiać się wysokich kosztów inwestycji. Pomyśl więc o własnym projekcie liter i zacznij budować pozytywny wizerunek firmy!