Ponad 39 milionów osób odwiedziło Galerię Krakowską w 2012 roku - to prawie o milion więcej niż wynosi liczba mieszkańców Polski. Każdego roku z oferty centrum korzysta coraz więcej klientów, dzięki czemu Galeria należy do grona najchętniej odwiedzanych tego typu miejsc w Polsce.
Oferta handlowa i rozrywkowa centrum już od początku spotkała się z ogromną aprobatą, a w roku 2012 zainteresowanie obiektem przerosło oczekiwania inwestorów. Ponad 39,5 milionów klientów odwiedzających Galerię, to wielkie osiągnięcie i dowód na atrakcyjność obiektu, który odznacza się ogromnym potencjałem i przyciąga uwagę nowych najemców. Potwierdzeniem wysokiej renomy Galerii Krakowskiej jest nie tylko zainteresowanie ze strony krakowian i turystów, ale także otrzymane nagrody o randze międzynarodowej, m.in. ICSC European Shopping Center Award - dla najlepszej galerii handlowej w Europie, Merit Award oraz najwyższe miejsce w Rankingu Najlepszych Centrów Handlowych w ocenie najemców przeprowadzonym przez Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych.
Galeria Krakowska bez wątpienia jest wyjątkowym miejscem, które świetnie wpisało się w handlowy i towarzyski krajobraz Krakowa. Doceniają to zarówno nasi klienci, jak również najemcy – z dumą podsumowuje Ryszard Wysokiński, dyrektor Galerii Krakowskiej.
Do odwiedzenia Galerii zachęcają także organizowane w pasażach centrum liczne atrakcje takie jak pokazy mody czy wystawy tematyczne, które uatrakcyjniają czas spędzony na zakupach. Oprócz licznych sklepów, butików, kawiarni, restauracji i eventów, Galeria Krakowska oferuje również szereg udogodnień dla gości, tak by – niezależnie od wieku - każdy czuł się w niej dobrze i swobodnie. Stąd dostępność przechowalni bagażu, czy największy w centrum miasta parking na 1400 miejsc. Galeria Krakowska to miejsce, w którym każdy, niezależnie od wieku, pochodzenia czy narodowości może czuć się jak u siebie.