Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


10 punktów do bycia fair, czyli jak aplikacja pomoże Ci być fair w stosunku do klientów

aplikacja Ofair
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Kreowanie dobrych doświadczeń klienta końcowego to jeden z najistotniejszych elementów, który być nieco wychodzi poza utarte szlaki analizy potrzeb klienta, a zarazem stanowi kluczowy element wpływający na jego zadowolenie z usług i produktów. Platforma Ofair to sposób na to, by nie tylko sprzedawać, ale robić to fair w stosunku do klientów.

Dlaczego klienci do nas wracają?

Tworzenie rzetelnej i zaufanej marki to nie tylko efektywne narzędzia marketingowe, które pozwolą nam zdobyć nowych klientów. Jak mawiają, przyciągnąć klienta jest łatwo, a utrzymać go przy sobie o wiele trudniej. Dlatego w rozwoju firmy potrzebujemy relacji - z klientami, partnerami biznesowymi, dostawcami i całym środowiskiem.

By jednak te relacje były długoterminowe, niezbędne jest ustalenie prostych i skutecznych zasad, które zapewnią nam zaufanie klientów. Jakie to zasady? 

Jak być fair w stosunku do klienta? 10 zasad

Przedstawiamy 10 punktów, które pomogą w relacjach z naszymi klientami. Jak prowadzić fair biznes? 

  • Jasne zasady - Współpraca z klientami musi być transparetnena - bez ukrytych kosztów i drobnych druczków w umowie.
  • Pomoc i wsparcie - Klient powinien czuć, że na każdym etapie może poprosić nas o wsparcie, a my te wsparcie okażemy. Posiadamy do tego odpowiednią wiedzę merytoryczną i jesteśmy w stanie podzielić się najlepszymi praktykami z naszym klientem. 
  • Prosta komunikacja - Płynna i otwarta komunikacja z klientem to klucz do tego, by nasza współpraca przebiegała bez nieporozumień. W tym aspekcie warto dopasować się do preferencji klienta, który może chcieć komunikować się mailowo, za pomocą telefonu, komunikatora lub osobiście. Ustalenie tych elementów powinno być również w zgodzie z naszą codzienną pracą. Kompromis i wypracowanie złotego środka są tutaj kluczowe. 
  • Dotrzymywanie słowa - Chcąc budować pozytywne doświadczenia, musimy wywiązywać się z zobowiązań i obietnic, które złożyliśmy klientom.
  • Efektywność relacji - Wysoka jakość obsługi, indywidualne podejście do klienta, elastyczność i chęć do zbierania feedbacku - to podstawa, na bazie której zbudujemy efektywną relację z klientami.
  • Personalizacja - Każdy klient chce się czuć wyjątkowy, a my poprzez personalizowanie swojej oferty jesteśmy w stanie mu to zapewnić. 
  • Empatia - Wysoka jakość obsługi to nie tylko standardy i wyuczone formułki. Warto czasem wczuć się w klienta, by poznać jego prawdziwe potrzeby. Taka relacja będzie trwała latami.
  • Bezpieczeństwo - Klient, przekazując nam swoje dane, liczy na nas. My nie możemy zawieść go i innych uczestników naszego najbliższego otoczenia. 
  • Wiarygodność - Zapewniając personalizację, transparentność i bezpieczeństwo współpracy, stajemy się dla klienta wiarygodni. To główny czynnik, który decyduje o napływie nowych klientów.
  • Swoboda kontaktu - Komunikacja z klientem powinna odbywać się na jego zasadach - prosty, klarowny język. Nie nadużywajmy branżowych zwrotów i starajmy się mieć w głowie perspektywę klienta i jego dobro. 

Ofair - aplikacja zbliżająca klienta i firmę

Utrzymywanie swojej firmy w duchu tych punktów wydaje się sporym wyzwaniem. Specjalnie dlatego zaprojektowano aplikację Ofair, która pozwala usystematyzować procesy biznesowe realizowane w firmie, automatyzuje zarządzanie klientami i zapewnia pokrycie wszystkich elementów, które determinują nas, naszą markę, jako markę fair w stosunku do klientów. 

Chcesz dokładnie zapoznać się z możliwościami, jakie udostępnia ofair? Wejdź na stronę https://ofair.io/