SPB Polska - największy partner w zakresie ubezpieczeń zintegrowanych
SPB Polska to firma, która jest największym partnerem w zakresie ubezpieczeń zintegrowanych. Przedsiębiorstwo słynie z tworzenia i zarządzania innowacyjnymi produktami dedykowanymi dla rynku ubezpieczeń, z których korzystają setki usatysfakcjonowanych klientów. Firma nieustannie identyfikuje najnowsze trendy i stawia czoła kolejnym wyzwaniom, aby w jak największym stopniu zaspokajać potrzeby swoich klientów. W poniższym artykule przedstawiamy filary oferty SBP Polska.
SBP - jaka jest historia firmy?
SBP jest firmą rodzinną, która od lat działa z powodzeniem aż na 17 europejskich rynkach. Centrala przedsiębiorstwa zlokalizowana jest we Francji - to właśnie tam są opracowywane kolejne innowacyjne produkty ubezpieczeniowe. Firma swoje usługi dedykuje produktom codziennego użytku - od środków płatniczych, przez sprzęty AGD aż po smartfony i tablety. Grupa zatrudnia w skali globalnej ponad 1500 osób. Misją SBP jest ciągłe wprowadzanie zmian w celu polepszenia życia każdego człowieka. Oferowane przez SBP produkty mają za zadanie zwiększać bezpieczeństwo eksploatowanych sprzętów.
Twórcą firmy był Dominique Guian, prawdziwy pionier w tej branży. Mężczyzna wymyślił usługę polegającą na oferowaniu oddziałom banków ubezpieczeń w celu poszerzenia ich oferty oraz zwiększenia poziomu satysfakcji klientów.
W ten sposób doszło do stworzenia SBP - miało to miejsce w 1965 roku. Od tego momentu SBP wprowadza kolejne innowacyjne rozwiązania i technologie, ponieważ głównym celem przedsiębiorstwa jest podążanie za trendami oraz dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb klientów.
SBP zapewnia markom oferty ubezpieczeniowe w znaczący sposób wzbogacające proces zakupu ich produktów. Ważną datą w historii SBP był rok 1995 - wtedy do firmy dołączył Jean-Marie Guian, który przyczynił się do przyspieszenia jej rozwoju oraz dokonał ponad dwudziestu przejęć. Obecnie SBP dynamicznie rozwija się w sektorach takich jak e-commerce, energia, mobilność, telekomunikacja oraz dystrybucja.
Ubezpieczenia zintegrowane - filar oferty SBP
Trzonem oferty SBP są ubezpieczenia zintegrowane - mogą z nich korzystać wszystkie przedsiębiorstwa bez względu na wielkość firmy czy rodzaj branży. Specjaliści SBP oferują kompleksowe wsparcie w zakresie włączenia sprzedaży ubezpieczeń do ekosystemu danej firmy oraz uzupełnienia oferty. SBP tworzy i zarządza programami ubezpieczeń zintegrowanych dla wszystkich sektorów dystrybucji i produkcji dóbr konsumpcyjnych.
Przedstawiciele SBP podkreślają, że oferują szerokie wsparcie merytoryczne w zakresie tworzenia i rozwijania innowacyjnych, użytecznych i prostych ofert ubezpieczeń, assistance bądź przedłużenia gwarancji, które są w pełni zintegrowane z procesem zakupowym. Konsultanci ubezpieczeniowi oferują szereg rozwiązań w pełni dostosowanych do potrzeb klientów w zakresie B2B2C i B2B2B. Niewątpliwym atutem SBP jest fakt, iż firma współpracuje z renomowanymi partnerami ubezpieczeniowymi, takimi jak Swiss Re, Cardif, AIG, Axa czy Wakam.
Skorzystanie z rozwiązań SBP w zakresie ubezpieczeń zintegrowanych jest ogromną szansą na wzbogacenie własnej oferty, zwiększanie lojalności klientów oraz tworzenie z nimi silnych relacji. Posiadanie w ofercie szerokiej gamy polis stanowi także dodatkową możliwość na zwiększanie przychodów. Dzięki temu można zapewniać klientom w pełni spersonalizowane oferty ubezpieczeniowe, które są w pełni dostosowane do ich potrzeb. Fakt ten sprawia, iż można zaoferować klientom szeroką gamę produktów odpowiadającą ich wymaganiom.
Potrzeby zamawiającego na pierwszym miejscu
Potrzeby firm, które decydują się na nawiązanie współpracy z SBP są na pierwszym miejscu. Konsultanci firmy wsłuchują się w oczekiwania a następnie dostosowują strategię marketingową do potrzeb dystrybucyjnych. Po stronie SBP jest także realizacja umów oraz zarządzanie zgłoszeniami szkód - wszystko to dzięki temu, iż firma posiada innowacyjne narzędzia służące do gromadzenia danych oraz zoptymalizowany system przetwarzania dokumentów.
Oferta SBP jest unikalna, ponieważ firma może przedstawić bardzo dokładną wycenę ogromnej liczby produktów. Warto nadmienić, ze możliwe jest nawet zastosowanie podejścia reverse-pricing, poprzez bazowanie na sile nabywczej klientów i polityce dywersyfikacji. Wszystkie programy są na bieżąco analizowane przez specjalistów SBP, zaś wysokość stawek jest dostosowywana do zmian ryzyka.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat oferty SBP na spbpolska.eu.