Właściciele firm starają się robić wszystko, aby zwiększać sprzedaż lub być bardziej widocznym dla klientów. To konieczność w obecnych czasach, a do dyspozycji ma się wiele narzędzi. Jednym z nich jest outsourcing w telemarketingu. Sprawdź, co to takiego i czy jest opłacalne.
Outsourcing w telemarketingu co to?
Outsourcing w telemarketingu, czyli telesprzedaży w call center polega na komunikowaniu się z klientem docelowym na najwyższym poziomie i przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów teleinformatycznych.
Jakie są zalety z outsourcingu w telemarketingu?
Jeśli firma wykorzystuje call center do sprzedaży swoich produktów lub usług, w znaczący sposób może zwiększyć swoje przychody. Dzięki temu trafia do większej grupy odbiorców, niemniej nie jest łatwo wszystko odpowiednio zorganizować. Potrzebne są do tego:
- zdobycie konkretnej i fachowej wiedzy;
- wyposażenie firmy w profesjonalny i dedykowany sprzęt;
- zatrudnienie osób, które mają doświadczenie na stanowisku telemarketera oraz wiedzę i przygotowanie.
Wszystko to wiąże się z dużymi kosztami, na które nie wszystkie firmy się decydują. Można jednak koszty ograniczyć do minimum, korzystając outsourcingu w telemarketingu, czyli na przykład z usług firmy Multi Contact.
Multi Contact – wiedza, doświadczenie i najwyższa jakość oferowanych usług
Zamiast zatrudniać wykwalifikowanych pracowników na etat, kupować im drogi sprzęt można wynająć firmę Multi Contact, a zarazem otrzymać ich wieloletnie doświadczenie w telemarketingu. Profesjonaliści z Multi Contact mają doskonale przygotowanych i wyszkolonych pracowników, którzy porozumiewają się także w obcych językach. Przygotowanie specjalisty telemarketingu jest czasochłonne i drogie, a Ty wynajmując ich usługi, nie musisz się o nic martwić. Multi Contact bierze odpowiedzialność za wysoką kulturę telemarketerów, traktujących każde zlecenie z ogromną starannością, jak i kładzie spory nacisk na pełną poufność.
Najnowsze rozwiązania szyfrujące oraz wysoka technologia sprzętu
To bardzo istotne, by korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań szyfrujących oraz sprzętu z najwyższej półki. Firma Multi Contact ma już 10-letnie doświadczenie w świadczeniu usług z zakresu outsourcingu w telemarketingu. Firmę starają się wspierać we wszystkich działaniach, od monitoringu należności po infolinię sprzedażową.
Dzięki skorzystaniu z outsourcingu w telemarketingu osiągniesz wymierne korzyści finansowe, ciągłość działania zaplanowanych procesów, nowoczesne kanały komunikacji, przy dużo niższym nakładzie finansowym w porównaniu ze zorganizowaniem w firmie działu telemarketingu.