Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Dlaczego warto zainwestować w outsourcing w telemarketingu?

telemarketing
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Właściciele firm starają się robić wszystko, aby zwiększać sprzedaż lub być bardziej widocznym dla klientów. To konieczność w obecnych czasach, a do dyspozycji ma się wiele narzędzi. Jednym z nich jest outsourcing w telemarketingu. Sprawdź, co to takiego i czy jest opłacalne.

Outsourcing w telemarketingu co to?

Outsourcing w telemarketingu, czyli telesprzedaży w call center polega na komunikowaniu się z klientem docelowym na najwyższym poziomie i przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów teleinformatycznych.

Jakie są zalety z outsourcingu w telemarketingu?

Jeśli firma wykorzystuje call center do sprzedaży swoich produktów lub usług, w znaczący sposób może zwiększyć swoje przychody. Dzięki temu trafia do większej grupy odbiorców, niemniej nie jest łatwo wszystko odpowiednio zorganizować. Potrzebne są do tego:

  • zdobycie konkretnej i fachowej wiedzy;
  • wyposażenie firmy w profesjonalny i dedykowany sprzęt;
  • zatrudnienie osób, które mają doświadczenie na stanowisku telemarketera oraz wiedzę i przygotowanie.

Wszystko to wiąże się z dużymi kosztami, na które nie wszystkie firmy się decydują. Można jednak koszty ograniczyć do minimum, korzystając outsourcingu w telemarketingu, czyli na przykład z usług firmy Multi Contact.

Multi Contact – wiedza, doświadczenie i najwyższa jakość oferowanych usług

Zamiast zatrudniać wykwalifikowanych pracowników na etat, kupować im drogi sprzęt można wynająć firmę Multi Contact, a zarazem otrzymać ich wieloletnie doświadczenie w telemarketingu. Profesjonaliści z Multi Contact mają doskonale przygotowanych i wyszkolonych pracowników, którzy porozumiewają się także w obcych językach. Przygotowanie specjalisty telemarketingu jest czasochłonne i drogie, a Ty wynajmując ich usługi, nie musisz się o nic martwić. Multi Contact bierze odpowiedzialność za wysoką kulturę telemarketerów, traktujących każde zlecenie z ogromną starannością, jak i kładzie spory nacisk na pełną poufność.

Najnowsze rozwiązania szyfrujące oraz wysoka technologia sprzętu

To bardzo istotne, by korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań szyfrujących oraz sprzętu z najwyższej półki. Firma Multi Contact ma już 10-letnie doświadczenie w świadczeniu usług z zakresu outsourcingu w telemarketingu. Firmę starają się wspierać we wszystkich działaniach, od monitoringu należności po infolinię sprzedażową.

Dzięki skorzystaniu z outsourcingu w telemarketingu osiągniesz wymierne korzyści finansowe, ciągłość działania zaplanowanych procesów, nowoczesne kanały komunikacji, przy dużo niższym nakładzie finansowym w porównaniu ze zorganizowaniem w firmie działu telemarketingu.