Firmowa strona to inwestycja dająca korzyści na wielu polach. Co zyskasz, zlecając jej przygotowanie?
Kilku-, a nawet kilkunastodniowe czekanie na informację, do którego byli przyzwyczajeni nasi rodzice, dla nas jest czymś nie do wyobrażenia. Przywykliśmy do tego, że wiedzę zdobywamy najwyżej w kilka minut. Dlatego firmy, które nie udostępniają kluczowych danych na temat swojej działalności muszą przygotować się na spore trudności w dotarciu do klientów.
Najprostszym i najskuteczniejszym sposobem na to, by pozwolić im na dotarcie do szukanych informacji, jest stworzenie firmowej strony. O ile tylko będzie funkcjonalna, zgodna z obecnymi standardami i atrakcyjna wizualnie przyniesie twojemu biznesowi wiele korzyści. My wybraliśmy 5 najważniejszych argumentów przemawiających za jej zamówieniem na Websiteproject.pl. Tworzenie stron internetowych to tutaj główny punkt oferty w naprawdę przystępnej cenie.
1. Dotrzesz do wielu klientów
Wszystkie inne formy promocji – zwłaszcza w przypadku małych i średnich firm – mają spore ograniczenia. Ulotki, plakaty czy bannery można stosować tylko na pewnym obszarze. Spoty emitowane w telewizji lub radiu to zaś rozwiązanie dostępne tylko w ustalonych ramach czasowych. Reklama w internecie jest pozbawiona tych wad, pozwalając na dotarcie do klientów bez względu na czas i miejsce.
Centralnym elementem wszystkich kampanii online jest oczywiście strona www. By twoje starania przyniosły oczekiwane skutki, warto zadbać o to, by dotarcie do niej było możliwe nie tylko dzięki reklamom, ale też – a nawet przede wszystkim – z wyników wyszukiwania. Dlatego, poza samą stroną, ważne jest jej wypozycjonowanie i optymalizacja pod kątem robotów Google.
2. Zadbasz o wiarygodność marki
Powierzyłbyś swoje pieniądze, sprzęty lub zdrowie komuś, o kim nie wiesz absolutnie nic? No właśnie. Zanim postawimy na zakup lub skorzystanie z jakiejś usługi, dokładnie sprawdzamy informacje o danej firmie. Research oczywiście nie ogranicza się tylko do jej witryny, ale to ona często ma największy wpływ na ostateczną decyzję.
Profesjonalnie wykonana i zawierająca ważne dla klientów informacje strona internetowa to jeden z najważniejszych elementów budowania zaufania oraz pozytywnego wizerunku firmy. Bez niej nawet zachowanie najwyższych standardów może okazać się wystarczające – choćby dlatego, że stanowi doskonały kanał do tego, by pochwalić się osiągnięciami.
3. Zoptymalizujesz firmowe wydatki
W wielu przypadkach dobrze widoczna strona z powodzeniem zastępuje prowadzoną w wielu kanałach kampanię. Jej stworzenie to jednorazowy wydatek, który w dłuższej perspektywie będzie dla firmowego budżetu dużo mniejszym obciążeniem, niż kolejne akcje.
4. Dostosujesz się do konkurencji
Twoja konkurencja ma już stronę internetową – a przynajmniej spora jej część zdążyła ją już zamówić. Większość klientów, mając do wyboru ofertę, z którą można zapoznać się na stronie i taką, gdzie o wszystko trzeba zapytać telefonicznie lub stacjonarnie, na pewno postawi na tę pierwszą. Nie wspominając już o tym, która z nich w większym stopniu wzbudza zaufanie.
5. Oszczędzisz czas swój i pracowników
Sprzedaż online wymaga wykonania wielu operacji – od obsługi klienta, przez zaksięgowanie transakcji, aż po kwestie związane z przygotowaniem wysyłki. Problem szczególnie dotkliwy okazuje się w przypadku małych firm, działających za pośrednictwem platform takich jak olx.pl.
Witryna internetowa w ich przypadku okazuje się sporym ułatwieniem i rozwiązaniem pozwalającym na zaoszczędzenie czasu. Klienci, którzy wyczerpujące informacje na temat produktów bądź usług, nie będą tak często o nie pytali, co oznacza mniej czasu poświęconego na korespondencję e-mailową.