Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Korzyści związane z korzystaniem z reklam Google

wyszukiwanie obrazem w Google
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Prowadząc sklep internetowy, trzeba nieustannie myśleć o tym, w jaki sposób promować stronę, aby można było dotrzeć do osób zainteresowanych ofertą. W tym celu można stosować różne metody, ale od lat jedną z najskuteczniejszych pozostają reklamy Google. Dużą zaletą tego rozwiązania jest to, że klient płaci tylko za wyniki. Jeżeli więc nikt nie klinie w reklamę i nie trafi na docelową stronę, to nie zostaną naliczone żadne opłaty.

  1. Co to jest Google Merchant Center?
  2. Reklamowanie produktów w wyszukiwarce Google
  3. Jak skonfigurować konto Google pod reklamy?

Oczywiście zalet reklam Google jest dużo więcej, dlatego warto jak najszybciej zainteresować się tym tematem. Niezależnie od asortymentu, reklamy w usługach Google zawsze przynoszą świetne efekty. Jeżeli natomiast ustawieniem i optymalizacją konta google merchant center zajmie się ktoś, kto ma w tym duże doświadczenie, będzie można obniżyć wydatki na reklamę, a jednocześnie zyskać większą skuteczność.

Co to jest Google Merchant Center?

Google Merchant Center pozwala łatwo przesłać plik danych, na który składają się informacje o oferowanych produktach do Google. Dzięki temu można zwiększyć skuteczność działań marketingowych, szczególnie że pliki danych zostaną zintegrowane z wynikami wyszukiwania. Jeżeli więc ktoś na stronie Google będzie szukał czegoś, co zawiera przesłany plik produktowy, to istnieje duża szansa, że wyświetli mu się adres URL sklepu, co zwiększy szansę na zdobycie klienta.  

Reklamowanie produktów w wyszukiwarce Google

Dzięki obecności w zakupach Google można zwiększyć sprzedaż praktycznie każdego produktu. Oczywiście wiele zależy od tego, czy ustawienia reklam produktowych zostaną prawidłowo przeprowadzone. Chociaż każdy może spróbować swoich sił i uruchomić kampanie adwords, to jednak istnieje wówczas duże ryzyko, że jedynie straci się pieniądze ze względu na brak wiedzy na temat tego, jak zoptymalizować cały proces. Jak zatem należy przeprowadzić konfigurację konta Google Merchant Center, aby odnieść sukces? Najlepiej powierzyć to zadanie specjaliście, który każdego dnia pracuje z produktami sklepu klienta i wie, jaki budżet będzie najlepszy, a także jak ustawić grupę docelową. W ten sposób można za niewielkie pieniądze zyskać wiele nowych zamówień. Z takiej reklamy produktowej korzystają zarówno małe, średnie, jak i największe sklepy internetowe. Trzeba też pamiętać, że jeżeli ktoś zrezygnuje z tej opcji, to jego konkurencja na pewno postawi na zakupy Google, a co za tym idzie przejmie wielu potencjalnych klientów.

Jak skonfigurować konto Google pod reklamy?

Kampanię produktową warto skonfigurować wspólnie z taką osobą jak specjalista google ads. Dzięki temu klient nie musi się martwić o efekty, a dodatkowo jest na bieżąco informowany o konieczności prowadzenia ewentualnych zmian. Oczywiście samo promowanie produktów to nie wszystko. W sklepie internetowym trzeba też zadbać o atrakcyjne ceny, rzetelne opisy asortymentu, atrakcyjne zdjęcia i o wiele innych rzeczy. Nie można również zapominać o konieczności zapewnienia klientom szybkiej dostawy, bo w przeciwnym wypadku wybiorą konkurencyjny sklep, który zaoferuje lepszą metodę przesyłania zamówień.

Jeżeli interesuje cię kompleksowa reklama sklepu internetowego już dzisiaj skontaktuj się ze specjalistą, który zadba o to, aby kampania produktowa była skuteczna. W takim przypadku z pewnością zaskoczy cię to, jak wielu nowych klientów w krótkim czasie od uruchomienia kampanii trafi na stronę sklepu. Jeżeli oferta rzeczywiście będzie atrakcyjna, to wielu z nich na pewno złoży zamówienie.