Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Pozycjonowanie w Google - czy to ma sens?

e-commerce
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Czy pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google coś daje?

O pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce na pewno już słyszałeś. Jeśli prowadzisz firmę i masz swoją stronę, na pewno otrzymałeś już wiele ofert od firm, które chętnie zajmą się pozycjonowaniem dla ciebie. Zanim jednak zdecydujesz się na taką ofertę, sprawdź dokładnie najważniejsze informacje na ten temat. Nasz ekspert SEO chętnie podzieli się z Tobą najważniejszymi informacjami na ten temat.

Komu potrzebne są konsultacje SEO?

Nie trzeba dużej wiedzy, aby domyślić się, że pozycjonowanie stron nie jest ani tanie, ani szybkie. Zawsze, kiedy stoisz przed obliczem wydania dużych pieniędzy, warto zgłębić temat, którego inwestycja ma dotyczyć. Tak jest i wtedy, kiedy chodzi o pozycjonowanie. W branży SEO podobnie jak w innych branżach działa wiele firm, które mogą obiecać doskonałe rezultaty już po krótkim czasie. Niestety, co jednomyślnie potwierdzają specjaliści SEO, link building i realizowanie strategii SEO wymaga czasu i niemałych nakładów finansowych. Wychodzimy zatem z założenia, że dobrze powinieneś wiedzieć, na co twoje pieniądze będą wydane.

Planujemy budżet na pozycjonowanie stron www

  • Content marketing — tworzenie profesjonalnych treści, które będą publikowane w wartościowych miejscach w sieci;
  • Audyt SEO — dokładna analiza Twojej strony www i konkurencji w Twojej branży;
  • Pozycjonowanie lokalne — działania seo na mniejszą skalę — w twoim mieście, regionie;
  • Link building — zdobywanie wartościowych linków, np. przez płatne publikacje w sieci.

Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces, który składa się z wielu etapów. Część z nich musi być prowadzona równolegle, aby zapewnić uzyskanie najlepszych efektów. O wszystkim, co wiąże się z wydatkiem na pozycjonowanie, możesz dowiedzieć się podczas konsultacji SEO. Wiedza, którą w ten sposób nabędziesz, pozwoli ci lepiej zrozumieć tę tematykę i stosować jej podstawy w codziennej działalności swojej firmy. Na przykład wtedy, kiedy dodajesz do strony nowe produkty i wymyślasz dla nich tytuły i opisy.

Jak odbywają się konsultacje SEO?

Jeżeli zdecydujesz się na konsulting SEO, spotkania będą odbywać się w formie zdalnej, przy pomocy komunikatorów i dedykowanych platform e-learningowych. Wszystko po to, aby oszczędzić czas i umożliwić udział w konsultacji SEO wszystkim, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Harmonogram spotkań i ich częstotliwość ustalana jest indywidualnie, tak by najlepiej dopasować się do twojego wolnego czasu. Jednym z wielu tematów omawianych podczas konsultacji jest Google Search Console. Zadaniem specjalisty SEO będzie nauczenie cię prawidłowego korzystania z tego narzędzia i analizowania danych, które ono dostarcza.

Czy i ty potrzebujesz konsultacji SEO?

Skąd masz wiedzieć, że potrzebna ci jest pomoc agencji SEO lub powinieneś być zainteresowany pozycjonowaniem stron internetowych pod kątem wyszukiwarek? Zapoznaj się z pytaniami poniżej. Jeśli przynajmniej na jedno z nich odpowiedziałeś pozytywnie, oznacza to, że SEO specjalista może ci pomóc.

  1. Prowadzisz firmę i chcesz, by Twoja strona www dostarczała więcej klientów?
  2. Twoja konkurencja zaczęła cię wyprzedzać?
  3. Nie radzisz sobie w marketingu internetowym?
  4. Chcesz się dowiedzieć, czym jest skuteczne pozycjonowanie stron?
  5. Chcesz poznać ważne słowa kluczowe dla swojej strony www?
  6. Interesuje cię affiliacja i chcesz wiedzieć, czym ona jest?
  7. Zależy ci na poprawie widoczności strony?
  8. Zamierzasz wejść do świata e commerce i nie wiesz, od czego zacząć?
  9. Potrzebujesz nowych klientów, chcących składać duże i częste zamówienia?
  10. Masz wieloletnie doświadczenie w biznesie, ale internet to nie twój świat?

Powyżej przedstawiliśmy 10 różnych pytań. Nie są one dziełem przypadku, ale wynikiem naszych rozmów z klientami z całego kraju. Zanim rozpoczniemy nową współpracę, ekspert SEO zawsze chce się dowiedzieć, co leży u podstaw chęci jej nawiązania. Na podstawie uzyskanych odpowiedzi, przygotowaliśmy w/w listę pytań. Jeżeli utożsamiasz się przynajmniej z jednym z nich, to konsultacja SEO może ci bardzo pomóc.

Czego nauczy Cię konsultant SEO?

Tworzenie treści może być łatwym zadaniem

Pisanie tekstów na potrzeby SEO nie musi być trudne, jeśli poznasz najważniejsze zasady ich tworzenia lub będziesz korzystać z dedykowanych narzędzi, takich jak surferseo. Podpowiada ono indywidualnie dobrane słowa kluczowe, dzięki którym artykuł może zająć topowe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Przejdź na Ty z marketingiem internetowym

Nie musisz kończyć studiów, aby radzić sobie w świecie marketingu online. Wiedza, którą przekazuje autor projektu Skyclinic, wystarcza właścicielom firm, by podejmowali pierwsze skuteczne działania w zakresie pozycjonowania. Jeśli nie mają na nie własnego czasu, zdobyta wiedza pozwala im wybrać najlepsze agencje SEO, a następnie śledzić i oceniać ich działania. Pozycjonowanie strony twojego biznesu można porównać do budowania domu. Nie musisz być budowlańcem i znać się na wszystkim, ale należy przyswoić sobie podstawy, by móc wykryć fundamentalne błędy popełniane przez wykonawców. Taką wiedzę może ci dostarczyć specjaista SEO.