Kiedy warto zdecydować się na fulfilment sklepu internetowego?
Zastanawiasz się, w jaki sposób rozwinąć swoją działalność w branży e-commerce? Świetnym rozwiązaniem jest inwestycja w outsourcing magazynowy czy logistyczny. W jakich przypadkach można najbardziej skorzystać na współpracy z zewnętrzną firmą? Wyjaśniamy, kiedy warto zdecydować się na fulfilment sklepu internetowego!
Czym jest fulfilment sklepu internetowego?
Fulfilment sklepu internetowego to usługa polegająca na oddelegowaniu części obowiązków związanych z prowadzeniem działalności zewnętrznej firmie. Dzięki temu nie trzeba inwestować w magazyn oraz jego obsługę – można skorzystać z gotowego, profesjonalnie przystosowanego rozwiązania. Opcja ta jest nie tylko ogromnym ułatwieniem, ale też pozwala zoptymalizować wydatki, a także pomaga podnieść poziom oferowanych usług. Nie trzeba ryzykować, ucząc się na błędach, ponieważ zamówienia są realizowane sprawnie i prawidłowo, zgodnie z najnowszymi trendami (związanymi np. z UX).
Do największych zalet fulfilmentu sklepu internetowego zalicza się także oszczędność czasu. Kiedy outsourcinguje się całą logistykę, można skupić się na innych, równie ważnych aspektach, np. związanych z wizerunkiem firmy, aktualną ofertą czy szeroko pojętym marketingiem. Inwestycja w taką usługę jest więc przy okazji szansą na wprowadzenie stosownych zmian, prowadzących do rozwoju biznesu.
Kto najwięcej skorzysta na fulfilmencie dla sklepu internetowego?
Z fulfilmentu dla sklepu internetowego najczęściej korzystają nowe oraz mniejsze firmy. Wsparcie jest im potrzebne ze względu na brak doświadczenia i/lub niedobór środków na utrzymanie dynamicznie działającej logistyki. Nie oznacza to jednak, że są to jedyni odbiorcy tego typu usług.
Na fulfilment dla sklepu internetowego coraz chętniej decydują się także średnie, a nawet większe przedsiębiorstwa z branży. Często okazuje się, że takie rozwiązanie jest po prostu bardziej opłacalne, wygodniejsze i bezpieczniejsze. Dużym powodzeniem cieszy się także dodatkowa współpraca, np. na czas wyprzedaży z okazji Black Friday / Cyber Monday, w okresie bożonarodzeniowym czy w sytuacji większych akcji promocyjnych. Korzystając z pomocy specjalistów ma się pewność, że w terminie skompletuje i wyśle się wszystkie zamówienia, co z pewnością zostanie docenione przez klientów.
Więcej o tym, jakie korzyści daje fulfilment dla małych i dużych sklepów, można znaleźć w tym artykule: https://packfully.pl/czy-fulfilment-jest-rownie-korzystny-dla-malego-i-duzego-sklepu-internetowego/.
Komu zlecić fulfilment?
Doszedłeś do wniosku, że profesjonalne wsparcie mogłoby Ci się przydać i zastanawiasz się, komu zlecić fulfilment? Wybierz polską firmę z wieloletnim doświadczeniem oraz szeroką ofertą usług. W ramach takiej współpracy można outsourcingować nie tylko kwestie związane z obsługą magazynu czy wysyłką paczek, ale też z m.in. brandingiem, księgowaniem płatności czy szeroko rozumianą Obsługą Klienta.
Jednym z najlepszych specjalistów na rynku jest Packfully. Przedsiębiorstwo gwarantuje kompleksowy fulfilment sklepu internetowego, przez co pomaga w pełni wykorzystać jego potencjał. Do tego zajmuje się doradztwem, chętnie dzieląc się specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem. Nawet krótka współpraca pozwala zwiększyć rozpoznawalność marki, rozszerzyć grono odbiorców, a także poprawić wizerunek firmy.
Pełną ofertę Packfully można sprawdzić na: https://packfully.pl/.