Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Odzież reklamowa dla firmy - dlaczego warto się zdecydować?

odzież robocza w firmie
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Dobra reklama to klucz do sukcesu. Aktualnie można znaleźć naprawdę wiele możliwości zareklamowania swojej firmy, od reklam w formie plakatów, tablic, czy reklam wielkogabarytowych, po reklamy na długopisach, kubkach, czy chociażby odzieży i właśnie tą formą reklamy zajmiemy się dzisiaj w tym poradniku. Jeżeli interesuje Cię zagadnienie odzieży reklamowej dla swojej firmy, koniecznie przeczytaj ten poradnik już teraz!

Odzież reklamowa dla firm - informacje ogólne

Odzież firmowa jest elementem garderoby pracownika, który może zawierać logo firmy, nazwę, czy hasło reklamowe. Okazuje się, że taka forma reklamy na odzieży ma wiele zalet i pełni kilka funkcji. Oczywiście główną z nich jest reklamowanie firmy lub usług.

Poza tym jeżeli nasi pracownicy będą posiadać ujednolicone stroje, dla wielu konsumentów może oznaczać to prestiż oraz powagę naszej firmy. Każdy klient, który zobaczy ekipę pracowników posiadającą schludne i jednakowe stroje, może z pewnością obdarzyć ją większym zaufaniem aniżeli gdyby było odwrotnie.

Odzież firmowa - dlaczego warto w nią zainwestować

Jeżeli chcesz lub chciałbyś w przyszłości zainwestować w roboczą odzież reklamową dla swojej firmy, lecz jeszcze się wahasz nad tym rozwiązaniem, koniecznie musisz poznać poniższe punkty, a właściwie zalety takiego rozwiązania.

Odzież reklamowa i budowanie świadomości marki

Na wstępie warto poruszyć temat zapamiętania przez klienta naszej marki. Oczywiście zastosowanie reklamy na odzieży roboczej skutecznie może w tym pomóc. Zdecydowana większość osób będzie bardziej kojarzyć firmę lub usługi, jeżeli zapamięta logo firmy na ubraniach pracowników, czy nazwę, lub hasło firmowe. Oczywiście nie trzeba chyba mówić, że przerodzi się to na zdecydowanie lepszą rozpoznawalność marki itp.

Ekonomiczne podejście do reklamy

Okazuje się, że zastosowanie reklamy na odzieży roboczej, może być ekonomiczniejszym rozwiązaniem reklamowym, aniżeli inne formy reklamy. Oczywiście nie wolno tutaj eliminować innych form zareklamowania się, gdyż niekiedy mogą być one skuteczniejsze, lecz zdecydowanie tańszym rozwiązaniem może być właśnie postawienie na odzież reklamową. Jak wiadomo tańszy, nie zawsze oznacza gorszy.

Zdobywanie nowych klientów

Prosta sytuacja. Wysyłamy do nowego klienta odnośnie wykonania jakichś prac ekipę w klasycznych ubraniach roboczych, oraz kolejną w ubraniach jednakowych ze znajdującą się na nich reklamą. Zdecydowanie taki klient zapamięta bardziej pracowników, którzy posiadali ubrania robocze z reklamą. W ten sposób działa ludzka świadomość, co za tym idzie, taki klient może dzięki takowej reklamie znacznie bardziej zapamiętać naszą firmę.

Dobre stosunki z klientami

Nie trzeba chyba wspominać o tym, że budowanie dobrych stosunków z klientami jest niezwykle ważne w formie dłuższej współpracy. Okazuje się, że dobrym rozwiązaniem może być np. pozostawienie upominku w formie prostej czapki z daszkiem, czy koszulki z nadrukiem firmowym.

Zdecydowanie taki gest może być miły dla potencjalnego klienta i również będzie to dla nas dobra reklama, a wystarczy jedynie zamówić większy nakład danej partii odzieży podczas jej produkcji.

Jak produkować odzież reklamową - haft komputerowy jednym ze sposobów

Odzież reklamowa dla firm może być wykonywana w wielu miejscach, które zajmują się tego typu zleceniami. Sam proces produkcji nie należy do skomplikowanych i polega na kilku krokach takich jak:

  1. Projektowanie - Producent projektuje zlecone stroje oraz grafiki. Stroje są dostosowywane do wymiarów podanych przez klienta, lub szyte w rozmiarach uniwersalnych.
  2. Szycie - Zazwyczaj producent posiada własne szwalnie, w których wcześniej zaprojektowane stroje zostają uszyte.
  3. Znakowanie odzieży - Chodzi właśnie o nakładanie loga firmy, lub nazwy. Istnieje wiele możliwości na zrobienie takiej reklamy. Jedna z nich to haft komputerowy, inna to sitodruk, ale można wyróżnić również takie formy nanoszenia reklam jak np. sublimacja, druk DTG, folia flex, lateksowa, czy flock.
  4. Metkowanie - Wiele firm zajmujących się produkcją danej odzieży oferuje metkowanie produktów np. za pomocą własnych metek. Oczywiście wchodzi również w grę zastosowanie metki klienta jeżeli takową posiada lub chce posiadać.
  5. Specjalne ozdabianie - Istnieje możliwość nie tylko nanoszenia swojej reklamy na odzież w formie haftu, czy druku, ale również zastosowanie rozmaitych zdobień w postaci naszywek, czy chociażby przywieszek. Oczywiście każda z tych rzeczy może również odgrywać formę reklamy.

Jak widać, produkcja odzieży reklamowej nie jest wcale skomplikowana. Odzież robocza może występować w wielu formach, np. można zdecydować się na polary firmowe, koszule firmowe, koszulki firmowe, czapki, i inne.

Tak jak wspominaliśmy wcześniej, warto rozważyć podczas składania zamówienia dobrania większej partii danej odzieży, aby w późniejszym czasie móc ją wykorzystać np. jako upominki dla klientów.

Podsumowanie

Jeżeli chcesz kupić roboczą odzież z nadrukiem, na której będzie znajdowała się reklama firmy, jest to dobry kierunek. Coraz więcej osób stawia na ubrania reklamowe tego typu i przekłada się to na, chociażby większe zainteresowanie ze strony klientów.

Ważne, aby wybrać dobrą firmę, która wykonuje profesjonalne nadruki, lub projektuje od podstaw ubrania firmowe, a następnie nakłada na nie reklamy. Warto zapamiętać, że odzież reklamowa z nadrukiem to ciekawa i co ważne tania forma reklamy, a najważniejsze jest to, że skuteczna.