Dobry copywriting - 5 pomysłów na wpisy na bloga firmowego, który "zarankuje"
Blog.... To tak naprawdę bardzo dobre narzędzie pracy, podczas pozycjonowania sklepu czy wityryny internetowej. Wysoka treść wpisu to jedna z tych metod, którą lubią klienci, ale też algorytmy Google. Dlatego, też warto zacząć prowadzić firmowego bloga, który jest podpięty pod sklep internetowy. Wówczas wykorzystasz nie tylko budowę relacji z klientami, ale przede wszystkim będzie to Twój as w rękawie, który tyczy się tak zwanej gry, podczas pozycjonowania i w wynikach organicznych Google. Pamiętaj, że nie tylko płatne kampanie pomagają w wysokiej pozycji w wyszukiwarce, ale też i darmowe pomysły. Jednym z nich jest właśnie blog.
O czym pisać na blogu firmowym?
Jednak wiele osób nie wie o czym pisać na takim właśnie blogu firmowym. Wiele osób chce wykorzystać Internet do zdobycia pomysłów. Jednak najlepszym pomysłem będzie pisanie w swojej niszy firmowej. Jednak to nie wszystko, co możesz zrobić na takim blogu. Dziś podamy pięć gotowych pomysłów, które pomogą Ci zaskoczyć wiele klientów i co najważniejsze to algorytmy Google, które Cię za to polubią.
Poznaj 5 gotowych pomysłów na wpis na bloga sklepu internetowego
Tak zwany content możesz szybko tworzyć i będzie on wplywał na liczbę takowych klientów odwiedzających bloga. Może, przynieść to efekt wejścia z blogu na sklep a co za tym idzie? Większy zarobek. Jednak to nie jest tylko to dlaczego, wiele dużych firm wykorzystuje bloga. Blog pomaga w darmowym pozycjonowaniu całej witryny w wyszukiwarkach.
1. Recenzja produktu.
Warto już na samym początku wybrać dany produkt, który cieszy się u Ciebie wielkim zainteresowaniem i napisać wpis na swojego bloga o jego recenzji. Pamiętaj jednak, iż taka recenzja musi być wysokiej jakości i zawierać wszystkie szczegóły, które go polecają i dlaczego go polecasz. Jaką recenzje zrobisz na dany produkt to Twoja wyobraźnia i wiele możliwości. Pamiętaj, żeby podać link, czy też nazwę Twojego sklepu jako "słowo kluczowe", które wpłynie na wyszukiwań produktu i zapewni, iż potencjalny klient zainteresowany Twoją recenzją wejdzie na sklep i go kupi
2. Porównanie produktów
Posiadasz w swojej ofercie parę bardzo podobnych do siebie produktów? Warto wpuścić na bloga wpis w wysokiej jakości, który ma za zadanie porównać dane produkty. Na przykład tutaj możesz porównać produkty o karmie dla zwierząt, która jest lepsza i co posiada, czy też procesory do komputerów. Wówczas zapewnisz sobie dostęp do klienta potencjalnego, który szuka informacji o tych produktach. Dodatkowo możesz zachęcić go do porównania dwóch produktów i do kupna jednego z nich z Twojego sklepu. Może pomóc Ci w promocji sklepu
3. Poradnik
Prowadzić możesz też bloga, który jest oparty na poradnikach. Załóżmy, prowadzisz firmę z usługami SEO? Możesz udostępniać parę ważnych szczegółów na swojego bloga właśnie o specyfice realizacji takich usług i pomóc w ich zrozumieniu a co dodatkowo zapewnić klienta, który jest tą usługą zainteresowany, że znasz, się na tym opisując, podstawy na własnym blogu.
4. Wpisy na sezonowe wyprzedaże
Warto też dodawać tutaj wiele wpisów na temat sezonowych wyprzedaży. Podczas których doradzasz, załóżmy, jaki styl jest teraz w modzie na rynku i dodatkowo wpisujesz tam wiele wyprzedaży sezonowych. Jednak nie tylko możesz ten pomysł wykorzystać do sklepu z odzieżą.
Czytaj też: Typy fraz w pozycjonowaniu - lokalne, główne, long tail (długi ogon), brandowe
5. Q&A - pytania i odpowiedzi
Sekcja Q&A to rozwijając "Questions and Answers" i tłumacząc, na język polski są, to pytania i odpowiedzi. Wiele osób lubi czytać odpowiedzi na potencjalne pytania klientów. Możesz w swoim portalu społecznościowym oznajmić, że będziesz odpowiadać na pytania, które nurtują wszystkich klientów. Opisać wszystkie pytania i odpowiedzi, wypuścić je jako wpis na bloga. Dodać ów link z bloga na swoje social media.
Dodatkowo możesz też tutaj dodać filmik na odpowiedzi, które odpowiadasz. Warto też zacząć robić właśnie takie wpisy. Dlaczego? Dlatego, że potencjalni klienci zobaczą, że interesujesz się ich tematyką i ich nowymi pytaniami. Dodatkowo mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania.
Więcej informacji nt. czynników rankingowych w Google znajdziesz tutaj: https://ekopromo.net/apps/blog/czynniki-seo-ranking-google-wplyw-na-pozycje-slowa-kluczowe-linkowanie-speed/.