Język biznesowy rządzi się swoimi prawami i wymaga opanowania zupełnie innego słownictwa w porównaniu do tego jakim posługujemy się na co dzień, np. w trakcie podróży po danym kraju. Nauka hiszpańskiego dla firm to świetny sposób na usprawnienie komunikacji oraz zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju zawodowego i osobistego. Podnoszenie kompetencji językowych wpływa pozytywnie na wizerunek firmy oraz może zapewnić jej wiele korzyści. Jak w tym przypadku przebiega nauka?
Jak wyglądają kursy językowe dla firm?
Jeśli chodzi o kursy prowadzone dla firm, są one dostępne zarówno w postaci lekcji grupowych, jak i indywidualnych. Co istotne, w większości przypadków zajęcia są organizowane w biurze, w ramach czasu pracy. Dzięki temu, pracodawca ma możliwość swobodnego określenia częstotliwości oraz zakresu lekcji. Pracownicy, którzy w zaawansowany sposób posługują się hiszpańskim to cenny zasób firmy. Dzięki nim, możliwe jest nawiązanie współpracy z nowymi partnerami oraz pozyskanie klientów z krajów hiszpańskojęzycznych. W jaki sposób należy przygotować się pod względem organizacyjnym do tego typu zajęć?
- Aby nauka hiszpańskiego przebiegała sprawnie, najlepszym rozwiązaniem jest przygotowanie osobnej sali oraz wszystkich potrzebnych sprzętów czy narzędzi.
- Bardzo ważny jest wybór odpowiedniej godziny. Zaleca się, aby zajęcia odbywały się w pierwszej części dnia, gdy pracownicy nie są jeszcze zmęczeni i mają lepszą koncentrację.
Nauka hiszpańskiego w firmie - co jeszcze warto wiedzieć na ten temat?
Bardzo istotną kwestią jest punktualne zaczynanie zajęć. Z tego względu, zarówno pracownicy jak i lektor muszą dbać o zjawianie się na czas. Choć jest to oczywiste, niestety nie zawsze jest respektowane. Dobrym rozwiązaniem jest ponadto wydelegowanie pracownika, który zajmuje się sprawami organizacyjnymi związanymi z kursem. Kluczowe jest też ustalenie z nauczycielem w jaki sposób ma przebiegać nauka hiszpańskiego oraz jakie metody będą wykorzystywane.
Zapisz się na kurs już dziś: nauka hiszpańskiego Poznań