Potrzebna Ci reklama wielkogabarytowa? Dowiedz się, jak wybrać dobrego producenta
Chcesz pójść o krok dalej i już od jakiegoś czasu planujesz zakup reklamy wielkogabarytowej? Jednak nie do końca wiesz, na co zwracać uwagę przy wyborze producenta, który zapewni Ci nie tylko wysoką jakość, ale też profesjonalne doradztwo? Zdradzamy, co powinno się brać na warsztat w poszukiwaniu wykonawcy reklamy outdoorowej!
Na rynku outdoorowym istnieje sporo agencji, które oferują produkcję reklam wielkogabarytowych. Jednak jak wybrać tego odpowiedniego? Czym powinien się charakteryzować?
Czy moda jest ważna?
Producent reklam wielkogabarytowych powinien podążać za trendami i za nadchodzącymi zmianami. Nie oznacza to jednak tego, by kierował się jedynie modą (i nie zwracał uwagi na nic innego), ale żeby czerpał inspiracje, które przełożą się na dobry design reklam.
Bo jak wiadomo, nikt z nas nie lubi żyć w chaosie reklamowym, dlatego agencje powinny porządkować taki chaos i decydować się jedynie innowacyjne rozwiązania, które będą “miłe dla oczu”. Takimi cechami może pochwalić się np. Graffico Reklamy do nieba - producent reklam wielkogabarytowych z Torunia. Ich działania już wielokrotnie były przedstawiane, jako dobry przykład dla innych firm reklamowych.
Do reklam wielkogabarytowych trzeba przykładać szczególną uwagę
Dobry design, który przekłada się na jakość
Design gra bardzo dużą rolę w produkcji reklam outdoorowych. W końcu musi przyciągać wzrok potencjalnych odbiorców i dobrze komponować się z otoczeniem, nie tworząc przy tym chaosu reklamowego. Jednak to nie wszystko!
Przy wyborze producenta zwróć uwagę, na to, z jakich materiałów korzysta.
- Czy są one trwałe?
- Czy niestraszne im są anomalie pogodowe takie jak silny wiatr, ulewa, śnieżyca?
- Co stanie się z nimi za kilka lat - czy aby na pewno ulegną wypłowieniu?
Warto znaleźć na stronie internetowej informacje o tym, z jakich materiałów korzysta bądź zapytać się osobiście. Dlaczego?
Otóż co da Ci modna reklama, jeśli będzie ona wykonana z materiałów, które ulegną szybkiemu zniszczeniu? Jeśli już chcesz zainwestować w tego typu promocję, nie oszczędzaj na materiałach, dlatego, że może się to źle odbić na odbiorze Twojej firmy.
To jedno, drugą rzeczą, są natomiast certyfikaty, licencje, dostawcy i szkolenia. Producent reklam powinien jak najlepiej szkolić swoich pracowników, by ci mogli profesjonalnie wykonywać swoją pracę i cały czas zdobywać nową wiedzę dotyczącą produkcji reklam zewnętrznych. W tym wypadku najlepiej jest zajrzeć do portfolio danego producenta.
Podejście do klienta
Nowoczesność, wysoka jakość materiałów, - to ważne, ale nie można zapominać o samym podejściu wykonawcy do klienta. Producent powinien za nim podążać - doradzać w różnorakich kwestiach, ale też umieć przyznawać się do błędów i je naprawiać.
Jego najuważniejszym zadaniem jest zapewnienie przejrzystej umowy oraz warunków współpracy. Tak np. w Graffico przysłowiowy BOK zmienił nazwę na FOK (Fantastyczna Obsługa Klienta). Dzięki temu producent wzbudza większe zaufanie i, jak sam twierdzi, jest kreatorem rzeczywistości. To podejście samej firmy sprawia, jak zostanie ona odebrana przez potencjalnego klienta.