Według raportu przedstawionego przez Gemius aktywnie z internetu korzysta, aż 26 000 000 Polaków. Wyobraź sobie, że Twoimi produktami lub usługami będzie zainteresowane tylko 1% z tych osób, czyli 260 000 osób. Jak do nich dotrzeć?
Strona internetowa Twojego biznesu
Jednym ze sposobów jest pojawienie się w Social Mediach typu Facebook lub Instragram czy Twitter. Jednakże czy jest to najlepsze rozwiązanie? Bycie tylko na łasce firmy Meta lub Twittera nie jest dobrym pomysłem.
Znacznie lepszym rozwiązaniem jest stworzenie swojej własnej strony internetowej, na której zaprezentujesz te informacje, które chcesz i jak chcesz i nie będą one podlegać restrykcjom zewnętrznych firm.
Twój biznes online i blog
Twoja strona www to doskonałe miejsce na pokazanie Twojej przewagi nad konkurencją, jeśli takowa istnieje. Zaprezentowanie twoich usług i produktów w dogodny dla Ciebie sposób, ale też udzielanie wskazówek na Twoim blogu.
Po co Ci blog? Blog to doskonałe narzędzie do edukacji swojej grupy docelowej, która musi dojrzeć i nabrać do Ciebie zaufania, zanim zakupi Twoje produkty lub usługi.
Nie czekaj, aż klienci przyjdą do Ciebie sami, wejdź do ich świata już teraz!