Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Konferencje w czasie pandemii. Czy to możliwe?

Konferencje
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Pandemia COVID-19 sprawiła, że wiele biznesów musiało w krótkim czasie zorganizować się na nowo. Zdecydowana większość przedsiębiorców bardzo szybko pojęła, że przyszłość jest w online i tam postanowiła zaktywizować swoje działania. Osobiste spotkania zastąpiły te wirtualne a konferencje zaczęły być organizowane w modelu hybrydowym bądź w pełni wirtualnym. Obecnie biznes pełen doświadczeń z ostatnich miesięcy zaczyna aktywnie korzystać ze zdobytej wiedzy. O tym czy konferencje w dobie pandemii COVID-19 stały się nowym sposobem komunikacji z Klientem i rynkiem oraz w jaki sposób bezpiecznie można je organizować dowiesz się z poniższego materiału.

Jak organizować wydarzenia w dobie pandemii COVID-19?

Zorganizowanie wydarzenia w dobie pandemii wiążę się z licznymi restrykcjami, które muszą być spełnione by zapewnić bezpieczeństwo nie tylko Uczestnikom spotkania, ale również wszystkim innym podmiotom zaangażowanym w jego tworzenie.

Ministerstwo Zdrowia na bieżąco aktualizuje wymogi względem branży eventowej, która zajmuje się organizacją wydarzeń biznesowych. Wytyczne te zostały podzielone na cztery części i obejmują:

  • Zapewnienie bezpieczeństwa w miejscu realizacji wydarzenia
  • Zapewnienie bezpieczeństwa Uczestnikom i Pracownikom obsługi oraz dostawcom wydarzenia
  • Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem pracowników lub obsługi wydarzenia oraz
  • Procedury postepowania w przypadku podejrzenia u Uczestnika wydarzenia zakażenia koronawirusem.

Do pierwszej kategorii zalicza się przede wszystkim precyzyjne określenie możliwej liczby Uczestników, odpowiednie zaplanowane ciągów komunikacyjnych oraz bieżącego dostępu do środków dezynfekujących.

Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom i pracownikom obsługi oraz dostawcom wydarzenia to przede wszystkim wyznaczenie przez Organizatora osoby ds. przeciwdziałania COVID-19, sporządzenie szczegółowej listy wszystkich Uczestników zawierającej dane kontaktowe oraz przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń osób obsługujących wydarzenie.

Do procedur zaliczane są m.in. systemy informowania o nieprawidłowościach (np. występowaniu niepożądanych objawów sugerujących zakażenie podczas wydarzenia) oraz odpowiednie zarządzanie sytuacją na miejscu w zakresie izolacji zakażonych i bieżącej współpracy z odpowiednią stacją sanitarno-epidemiologiczną.

Przestrzeganie wyżej wymienionych obostrzeń minimalizuje ryzyko wystąpienia zakłóceń w organizacji konferencji oraz sprawia, że wydarzenie przebiega w sposób niezakłócony.

Chociaż przedsiębiorcy wciąż borykają się z trudnymi biznesowymi decyzjami, to z pewnością pomocne okazują się w tej sytuacji miejsca na mapie Polski, dla których zorganizowanie konferencji nie stanowi żadnego problemu. Odpowiednia logistyka w połączeniu z zaangażowaniem i znajomością najnowszych wytycznych sprawia, że każda konferencja może okazać się biznesowym sukcesem!

Idealne miejsce na konferencję w Górach Świętokrzyskich

Szukając miejsca na zorganizowanie konferencji biznesowej na szczególną uwagę zasługuje oferta hotelu Europa w Starachowicach. Dzięki malowniczemu położeniu w Górach Świętokrzyskich konferencja będzie mogła cieszyć Uczestników nie tylko pięknymi widokami, ale również profesjonalną obsługą na najwyższym poziomie.

Hotel oddaje do dyspozycji Gości 1100 m2 powierzchni konferencyjnej oraz ponad 700m2 powierzchni restauracyjno-bankietowej. Nowocześnie zaprojektowane sale konferencyjne o różnych metrażach (od 54m2 do ponad 300 m2 powierzchni użytkowej) każdorazowo możesz indywidualnie dopasować do swoich potrzeb. Dodatkowe oczekiwania również nie stanowią problemu - Hotel cechuje bowiem wysoka jakość oraz indywidualne podejście do każdego wydarzenia.

Szczegółową ofertę poznasz na stronie: https://europa-hotel.pl/strefa-biznesu/konferencje-eventy