Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Kalendarze – skuteczny sposób na reklamę firmy

Kalendarze firmowe
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Mimo że na rynku akcesoriów reklamowych regularne pojawiają się nowe gadżety, to nadal jednym z najpopularniejszych i najbardziej lubianych produktów jest kalendarz. Jest on bardzo użyteczny, a przez to może stać się świetnym nośnikiem promocyjnym. Dlaczego jeszcze warto inwestować w kalendarze firmowe?

Kalendarz – gadżet, który się przyda

Klienci bardzo lubią gadżety i akcesoria reklamowe. Należy jednak zdawać sobie sprawę z tego, że wzięcie gadżetu do domu to jedno, natomiast rzeczywiste korzystanie z niego to inna sprawa. T-shirt albo kubek z logo marki mogą ucieszyć na początku, ale później obdarowany może dojść do wniosku, że jednak woli pić kawę ze swojego ulubionego kubka otrzymanego od żony lub syna czy też nosić koszulki ulubionego projektanta, a nie z dużym logo producenta okien, materiałów budowlanych lub innych wyrobów na piersi. Dlatego też firmy chcące obdarować klientów lub potencjalnych klientów gadżetami, muszą zdecydować się na takie akcesoria, które na pewno zostaną wykorzystane.

Praktyczny gadżet dla każdego

Kalendarze z nadrukami firmowymi są bardzo praktyczne, a przez to skuteczne. Ciągle mnóstwo osób, chcąc zanotować ważną wiadomość albo datę czy godzinę spotkania, sięga chętniej po kalendarz i długopis, zamiast po smartfon. W kalendarzu książkowym można z łatwością zapisać długą listę zakupów, kilka adresów hoteli na wakacje oraz mnóstwo innych istotnych rzeczy. Co ważne, kalendarz będzie zawsze działał bezproblemowo, w przeciwieństwie do telefonu, który może się rozładować bądź zepsuć w najmniej oczekiwanej chwili. Równie popularne są kalendarze biurkowe lub ścienne. Przeciętny człowiek, zwłaszcza w pracy, zerka na nie przynajmniej kilkukrotnie w ciągu dnia. Każde z owych spojrzeń albo momentów wzięcia do ręki kalendarza książkowego oznacza kolejny raz, gdy potencjalny lub obecny klient pomyśli o Twojej firmie, widząc logo i reklamę marki.

Kalendarze są bardzo użyteczne i dzięki temu tak chętnie stosowane przez różne osoby, niezależnie od ich wieku czy zawodu. Warto zatem wykorzystać ten ogromny potencjał kalendarzy, umieszczając na nich logo, slogan czy reklamę marki.

kalendarze

Reklama całoroczna

Dzięki kalendarzowi odbiorca może mieć styczność z Twoją marką przez cały rok. W przeciwieństwie do breloczka reklamowego, który można łatwo zgubić, długopisu, który przestanie pisać i zostanie wyrzucony czy też kubka, który szybko się stłucze, kalendarze pozostaną z klientem na długo. W tym tkwi duża siła tego rodzaju upominków – są one znacznie trwalsze niż większość gadżetów reklamowych. Zapewniają cały rok niemal codziennego obcowania z Twoją marką. A po tym czasie, gdy przyjdzie grudzień, a wraz z nim Sylwester i Nowy Rok, możesz podarować klientowi kolejny kalendarz, dzięki czemu pozostanie z Twoją firmą na następny rok.

Reklama docierająca do dużej liczby osób

W przypadku kalendarzy ściennych reklamę firmy może zobaczyć duże grono osób – nie tylko właściciel kalendarza, ale również inne osoby z pokoju firmowego czy też klienci przychodzący do biura. To sprawia, że reklama Twojego przedsiębiorstwa może zostać zapamiętana przez całkiem spore grono osób. Co więcej, jest to reklama całoroczna, więc niemal każdego dnia reklamę Twojej firmy mogą zobaczyć i zapamiętać coraz to inne osoby.