Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Call center w placówce medycznej – dlaczego warto je uruchomić?

Medyczne call center
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Pracownicy rejestracji i działów informacji w placówkach medycznych odbierają dziennie setki telefonów. Pacjenci dzwonią w celu umówienia albo przełożenia wizyty, zapisania się na badania czy też uzyskania informacji na temat oferty. Ogromne zainteresowanie usługami medycznymi sprawia, że często tworzą się kolejki na linii skutkujące brakiem odebrania telefonu, co nierzadko przekłada się na utratę pacjenta. Aby temu zapobiec, warto uruchomić profesjonalne call center.

Co to jest i jak działa medyczne call center Thulium?

Medyczne call center to zaawansowane technologicznie oprogramowanie, pozwalające na kompleksową obsługę pacjentów w przychodni lub innej placówce lekarskiej. Nowoczesne narzędzie od sprawdzonego dostawcy, takiego jak firma Thulium, pozwala na automatyzację procesu rejestracji pacjentów przez telefon albo mailowo. Zawiera wiele praktycznych funkcji i udogodnień, np. opcję menu głosowego IVR, pozwalającą na nagranie różnych komunikatów. Dzwoniący wysłuchuje ich po wykręceniu numeru, a następnie za pomocą telefonu dokonuje wyboru konkretnej pozycji w menu. Na przykład, chcąc zarejestrować się do lekarza rodzinnego, wybiera 1, a gdy chce umówić się na badanie lekarskie, wybiera 2. Rozwiązanie to znacząco usprawnia proces obsługi pacjenta w przychodni.

Oprogramowanie wyposażono także w inne narzędzia, np. helpdesk, który umożliwia kompleksową obsługę zapytań z e-maila albo formularza kontaktowego znajdującego się na stronie. W ten sposób żadna wiadomość od zainteresowanego pacjenta nie zostanie przeoczona, a piszący z pewnością uzyska odpowiedź na swoje pytania.

Nowoczesna platforma pozwala także na pełne zarządzanie komunikacją z pacjentami w sieci placówek. Dzięki jednemu systemowi dla przychodni konsultanci zyskują lepszy dostęp oraz większą kontrolę nad danymi.

Oprogramowanie do medycznego call center

Dlaczego warto uruchomić medyczne call center?

Medyczne call center Thulium to świetne rozwiązanie dla każdej placówki medycznej, niezależnie od jej wielkości czy profilu. Przynosi wiele korzyści firmie. Przede wszystkim pozwala podnieść jakość obsługi pacjenta. Linie telefoniczne w przychodniach czy popularnych placówkach lekarskich są często zajęte. Pacjenci dzwonią niemal bez przerwy, co skutkuje zajętymi liniami. Pacjent trafiający kolejny raz na takie połączenie może stracić cierpliwość, rozłączyć się i skorzystać z usług innej placówki. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu Thulium można temu zapobiec. Narzędzie poinformuje dzwoniącego o tym, ile osób przed nim znajduje się w kolejce, dzięki czemu pacjent może świadomie zadecydować, czy chce czekać na linii, czy też zadzwonić później.

Oprogramowanie do medycznego call center umożliwia także kompleksowe monitorowanie połączeń telefonicznych, maili oraz innych prób kontaktu z placówką. Dzięki temu konsultant w wolnej chwili może oddzwonić do pacjenta, co z pewnością wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.

System zapewnia prawidłowy przepływ informacji pomiędzy placówkami, co sprawia, że klient jest obsługiwany tak samo dobrze, niezależnie od tego, do jakiego oddziału zadzwoni. Wszystko dzięki karcie klienta z pełną historią kontaktu oraz identyfikacją pacjenta.