Jak podnieść produktywność pracowników na magazynie sklepu internetowego?
W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie zakupami online. Jeszcze bardziej jednak zyskało na popularności w czasie pandemii. Bezpieczne, bezkontaktowe transakcje to coś, co pozwoliło przetrwać wielu osobom w trudnych czasach. Brak konieczności jeżdżenia po sklepach i tracenia przy tym cennego czasu skusiła wielu domatorów, którzy wolą kupować online ze swojego wygodnego fotela. Firmy wysyłkowe mają pełne ręce roboty i wymagają odpowiedniej organizacji pracy, by móc pakować i wysyłać szybko zamówione przez klientów przesyłki. Co może pomóc, by jeszcze bardziej usprawnić ich pracę?
Specjalne stoły do pakowania zamówień
Tak proste, a tak przydatne. Stoły do pakowania przesyłek tego rodzaju wyposażone są w odpowiednie organizery, mają dodatkowe wieszaki, uchwyty, dzięki którym stanowisko pracy pakowacza na magazynie jest dużo lepiej zorganizowane. Można w ten sposób uniknąć bałaganu, który z pewnością towarzyszyłby na zwykłym stole. Dlaczego? Brak organizacji wprowadziłby zbędny chaos, co sprzyja ryzyku pomyłki w pakowaniu zamówienia. Pozwala to uniknąć w przyszłości ewentualnych reklamacji od klienta oraz usprawnić pracę pakowacza.
Jakie korzyści dla firmy przyniesie zakup takich stołów?
W obecnych czasach na rynku sklepów internetowych istnieje duża konkurencja. Dla klienta najważniejszymi czynnikami są jakość pakowania, szybki czas realizacji zamówienia oraz fakt, że otrzymają faktycznie zamówiony towar. Często zdarzają się pomyłki, które są wynikiem chaosu i braku organizacji w magazynie, w którym pakuje się zamówienia. Warto więc zainwestować w specjalne stoły do pakowania przesyłek, bo da nam to:
- Usprawnienie pracy firmy i możliwość realizacji większej liczby zamówień w tym samym czasie.
- Wysoką jakość usług, ponieważ zapakowane produkty z pewnością będą zgodne z zamówieniem. Odpowiednio zorganizowane stanowisko pracy minimalizuje ryzyko pomyłki.
- Zadowolenie pracownika pakującego zamówienia, ponieważ mając sprytnie i pomysłowo zorganizowane stanowisko pracy pracuje mu się dużo lepiej. Niewątpliwie przełoży się to na jego efektywność, co oznacza większe zyski dla firmy.
- Większe zainteresowanie klientów chcących skorzystać akurat z usług firmy posiadającej taki stół. Jak już wyżej zostało wspomniane, szybki czas realizacji to jedna z najważniejszych kwestii w dokonywaniu zakupów online, a przy zmyślnie zorganizowanym stanowisku czas pakowania jest o wiele krótszy.
- Ergonomiczny stół, który nie tylko ułatwi pracę pakowaczowi, ale również jest zgodny ze standardami BHP. Z pewnością zmniejsza to ryzyko zaistnienia wypadku w pracy, na przykład poprzez wbicie sobie ostrych przedmiotów takich jak nożyczki. Przy stole, gdzie wszystko ma swoje miejsce, ryzyko skaleczenia się przez pracownika jest znikome.
Stoły do pakowania przesyłek zaprojektowano w taki sposób, aby ułatwiały pracę pakowaczom. Inwestycja w ten niezbędny element wyposażenia każdego wysyłkowego sklepu z pewnością się zwróci bardzo szybko, ponieważ przyniesie korzyść dla obu stron. Usprawnienie pracy pakowacza równa się szybkiemu czasowi realizacji zamówienia, czego efektem jest zadowolenie klienta i jego pozytywna opinia.
Teraz zakupy online to coś normalnego, a firm wysyłkowych jest sporo.
Zrób krok do usprawnienia pracy w swojej firmie, zakup specjalne stoły do pakowania przesyłek i wyróżnij się na tle konkurencji pod względem szybkości pakowania zamówień!