Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Angielski w biznesie – co zyskasz?

angielski biznesowy
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Planujesz rozpocząć wielką karierę zawodową? Właśnie szukasz pracy i chcesz wyróżnić się spośród innych rekrutujących na wyższe stanowisko w Twojej wymarzonej firmie? Zapisz się na kurs angielskiego biznesowego, by zyskać znacznie więcej niż posadę w korporacji. O wszystkim dowiesz się z poniższego artykułu, dlatego zachęcamy do czytania i zadbania o swój przyszły los dzięki znajomości języków obcych.

Przydatne podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Zacznijmy od samego początku, kiedy już wysłałeś swoje CV do konkretnej firmy i kandydujesz właśnie na wymarzone wyższe stanowisko. Wówczas może przyjść czas na rozmowę kwalifikacyjną, która może przebiegać również w języku obcym, zwłaszcza jeśli stanowisko, na które złożyłeś podanie obejmuje także obowiązki o charakterze dwujęzycznym. Na pewno wysyłając swoje dokumenty rekrutacyjne warto zaznaczyć swoją znajomość języka angielskiego, która powinna być na jak najwyższym poziomie.

Świetnym rozwiązaniem będzie angielski biznesowy Speak Up, dzięki któremu Twoja nauka słówek, jak i gramatyki odbędzie się bez najmniejszego problemu. Podczas zajęć specjalizacyjnych poruszane są głównie kwestie stricte biznesowe, a w tym także zasady przeprowadzania Job Interview, czyli rozmowy kwalifikacyjnej po angielsku. Będziesz miał okazję poznać i nauczyć się podstawowych zwrotów jakie przydadzą Ci się podczas rozmowy z przyszłym pracodawcą, a także w czasie późniejszej pracy na danym stanowisku. Ćwiczenie angielskiego w biznesie to kluczowa kwestia, jeśli chcesz dostać pracę w międzynarodowej firmie. Zdobyte zdolności i umiejętności pozwolą Ci na zaprezentowanie się z jak najlepszej strony, dzięki czemu wstępna rozmowa po angielsku nie będzie dla Ciebie stresującym wydarzeniem, a także będzie stanowić jedynie formalność. Więcej pewności siebie oraz profesjonalne słownictwo to tylko część korzyści jakie płyną z kursu biznesowego po angielsku.

Prowadzenie zespołu dwujęzycznego

Po pozytywnym przejściu przez rozmowę kwalifikacyjną przychodzi już kolejny etap uczestnictwa w życiu firmy, a także prowadzenia własnego zespołu ludzi, którzy mogą składać się z przedstawicieli różnych narodowości. Jest to szczególnie normalnie w wielkich korporacjach, gdzie specjaliści do konkretnych działów są poszukiwani na całym świecie, a wszystkich ich powinna łączyć znajomość języka angielskiego na ponadprzeciętnym poziomie. Kwestia prawidłowej komunikacji w grupie to podstawa, bez której nie będziesz w stanie stworzyć jednolitego i zgranego zespołu.

Porozumiewanie się konieczne jest w wielu codziennych sytuacjach, jak na przykład rozdzielenie zadań, rozwiązywanie konfliktów w grupie czy też wspólne przygotowanie projektów marketingowych. Możliwości jest naprawdę wiele, a wszędzie powinieneś posługiwać się profesjonalnym biznesowym językiem, by zachować jak najwyższym poziom współpracy i działania załogi w firmie, co wpłynie na pewno pozytywnie zarówno na Twoje relacje z nimi i niezbędny szacunek, jak i postrzeganie Twojej pracy przez przełożonych.

Prezentowanie firmy na rynku zagranicznym

Niezależnie od czynności jakie musisz wykonać, czy jest to spotkanie biznesowe albo opracowanie strategii marketingowej dla firmy międzynarodowej, musisz wykazać się po pierwsze profesjonalnymi umiejętnościami lingwistycznymi, a poza tym zdolnościami kreatywnego myślenia i interesującego zaprezentowania swoich pomysłów. Wszystko to wymagane jest w nowoczesnych i innowacyjnie działających firmach, które zapewniają duża swobodę tworzenia swoim pracownikom, ale tym samym oczekują od nich zorganizowania i profesjonalnego podejścia.

Wszystko to możesz jak najbardziej wypracować za pomocą ćwiczeń i oczywiście kursu biznesowego angielskiego, który pozwoli Ci poczuć się pewniej podczas prezentowania swoich wizualizacji. Poza oryginalnym pomysłem, trzeba także odzwierciedlić go w oparciu o prawidłowe i specjalistyczne słownictwo, gdzie akcent będzie postrzegany jako dodatkowy atut. Zagraniczni kontrahenci albo klienci na pewno zwrócą uwagę na sposób w jaki został im przedstawiony konkretny projekt, a Twoje zdolności przekazywania informacji będzie oceniany w równym stopniu. Zatem warto być przygotowanym na wszelkie ewentualności, by pokazać się z jak najlepszej strony.