Skip to main content

© BizNews. Wszelkie prawa zastrzeżone


Nowoczesna wizytówka - czyli jaka?

Projekty wizytówek
 |  Artykuł partnera  |  Biznes i finanse

Dostępne narzędzia i bogate biblioteki grafik pozwalają stworzyć projekt dostosowany do najbardziej wymagających klientów. Wiele firm przygotowuje swoje wizytówki z uwzględnieniem czynników ekologicznych i estetycznych. Warto wiedzieć, jak stworzyć nowoczesny druk, który zrobi wrażenie.

Ekologia

Materiały bezpieczne dla środowiska zewnętrznego stanowią rozwiązanie wykorzystywane przez wiele przedsiębiorstw. Dzięki ekologicznym praktykom, można bowiem zbudować dobry wizerunek firmy, przekładający się na trwałe relacje z klientami. Wizytówki tworzone na bazie bezpiecznych dla środowiska materiałów poddawane są procesowi recyklingu. Tego typu druki mają mniejszą gramaturę niż projekty wykonane z popularnych materiałów. Wizytówki ekologiczne wyróżniają się również oryginalną estetyką. Ich prosty, surowy charakter doceniany jest przez wielu klientów. Ekologiczny surowiec nie ogranicza możliwości wykorzystania różnorodnych zdobień. Warto pamiętać, by przed realizacją projektu upewnić się, iż drukarnia oferuje wizytówki, bazujące na papierze, posiadającym certyfikat FSC. Szczegółowe informacje na temat ekologicznych rozwiązań dostępne są na stronie internetowej https://chroma.pl/pl/wizytowki.

Odpowiednia kolorystyka

Druk akcydensowy powinien charakteryzować się czytelnością i wykorzystaniem wyróżników, eksponujących najważniejsze informacje. Tworząc wizytówkę, należy również zastanowić się nad odpowiednią kolorystyką. Złe dobrane barwy, mogą bowiem utrudnić odczytanie najważniejszych informacji. Kolor wizytówki należy dobrać do sektora, w którym dana firma się specjalizuje. Fioletowy i srebrny druk sprawdzi się w przypadku marki odzieżowej. Zielony kolor odda natomiast specyfikę usług medycznych. W obrębie wizytówki warto zastosować zasadę kontrastu – jasne litery będą dobrze komponować się z ciemnym tłem. W doborze kolorów należy również uwzględnić psychologię barw, bowiem każdy kolor inaczej oddziałuje na ludzki umysł.

Nowoczesna wizytówka powinna być ładna i zarazem ekologiczna. W jej tworzeniu należy również uwzględnić oczekiwania klientów.